סגן השר מקלב הנחה ליזום תוכנית מקיפה לשיקום כלכלי באזורי הסגר

    ישראל רובין No Comments on סגן השר מקלב הנחה ליזום תוכנית מקיפה לשיקום כלכלי באזורי הסגר

    סגה"ש מקלב: "המצב הביא לכך שתושבים לא קיבלו שירותים בסיסים, לא יכלו לצאת למקומות התעסוקה ונשים חרדיות לא יכלו לצאת מתחומי הסגר למקומות העבודה, חנויות לא נפתחו – הענפים הפרטים קרסו כלכלית ואזרחים רבים נמצאים בימים אלו תחת איום של פיטורין ממקומות העבודה עלינו להיערך לכך בזמן"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם יציאת הערים החרדיות מהסגר, הנחה סגן שר התחבורה אורי מקלב את ראש 'הרשות לפיתוח כלכלי חברתי' מר רועי אסף ליזום תוכנית מקיפה לשיקום הנזקים בערים בעקבות הסגר. בתוכנית – שיקום כלכלי לתושבים בכדי לא לדחוק אותם אל מעגל העוני, כן מוצע לפעול בשיתוף הרשויות המקומיות מול בעלי העסקים והמעסיקים בערים החרדיות ובערים אחרות המעסיקים תושבים מהערים שהיו בסגר.

    סגן השר אורי מקלב אמר כי יש לפעול באופן מעשי במטרה שלא לדחוק אלפי משפחות אל קו העוני: "בערים אלו מתגורר ציבור אשר בחר לחיות בצמצום, אך המצב הביא לכך שתושבים לא קיבלו שירותים בסיסים ויכלו לצאת למקומות התעסוקה ונשים חרדיות לא יכלו לצאת מתחומי הסגר למקומות העבודה, חנויות לא נפתחו – הענפים הפרטים קרסו כלכלית ואזרחים רבים נמצאים בימים אלו תחת איום של פיטורין ממקומות העבודה. על שירות התעסוקה לשים את הדגש לכך כבר בזמן זה טרם הפיכתם למפוטרים, – ניתן למנוע קריסה כלכלית מבעוד מועד".

    כמו כן דורש סגן השר אורי מקלב מחברי ועדת השרים להתמודדות עם נגיף הקרונה להסיק את המסקנות המתבקשות כבר כעת, ולהערך להתפרצות נוספות ומניעתה באופן מוקדם על ידי קטיעת שרשרות ההדבקה באמצעות בדיקות ופינוי החולים באופן מהיר תוך שעות על ידי הרשויות המקומיות, "יש לתת מתן סמכויות מעשיות לרשויות המקומיות הן בהפניה לבדיקות והן בפינוי למלוניות והוצאת החולים מהערים, לצערנו הוכח בחודשים האחרונים כי הבעיה בערים החרדיות היא הזמן הרב אשר לוקחת הבדיקה, התוצאה והפינוי. הרשויות המקומיות מכירות היטב את הנעשה בעירם ויש לתת להם את הסמכות לבדיקות ולפנות את החולים וכך לקטוע את שרשרת ההדבקה" ציין סגה"ש מקלב.



    0 תגובות