וועדת השרים החליטה: הסגר מכלל הערים החרדיות יוסר

    איתי גדסי No Comments on וועדת השרים החליטה: הסגר מכלל הערים החרדיות יוסר

    לאור נתוני הירידה בתחלואה החד משמעיים בערים החרדיות, החליטה וועדת השרים בהמלצת פרויקטור הקורונה להסיר את כלל הערים השכונות החרדיות מהסגר שהוטל עליהם מראשון. שכונת "רמת שלמה" בי-ם נכון לעכשיו, היחידה בישראל שנמצאת תחת סגר

    סגר צילום: יונתן שינדל / פלאש90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הירידה בתחלואה במספר ערים אדומות עם קבלת הנתונים הבוקר (שלישי). ועדת השרים להכרזה על "אזור מוגבל" אישרה את הצעת משרד הבריאות וממונה הקורונה הלאומי פרופ' רוני גמזו לבטל את ההכרזה על הערים בני ברק, אלעד, ביתר עילית ומודיעין עילית, וכן על שכונת מטרסדורף, מעלות דפנה ורמת אשכול בירושלים כ"אזור מוגבל".

    מדובר על יציאה של כלל הערים החרדיות מהסגר במהירות שיא, מוקדם יותר ממה שצפו במשרד הבריאות. בערים החרדיות שהוסרו מהסגר היום מצטרפות ליישוב רכסים שהוסר אמש מרשימת האזורים המוגבלים. ממשרד ראש הממשלה נמסר כי ההחלטה נכנסה לתוקפה עם פרסומה ברשומות.

    כעת, רק שכונת רמת שלמה בירושלים תיוותר תחת המגבלות בהכרזה על "אזור מוגבל".

    ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין מסר לאחר החלטת הוועדה: "זה הזמן לחזק את ידי רבבות תושבי עירנו המוסיפים יחד ערבות הדדית וזהירות מוגברת בשמירה על הכללים בכדי שלא ניסוג אחור חלילה. חיי כולנו תלויים זה בזה – בערבות ובאחריות למען מבוגרים וצעירים גם יחד, להוסיף ימים ושנות חיים – חיים שיש בהם".

    ראש העיר ביקש להזכיר כי המסחר בעיר עדיין איינו פועל, וכי רק השירותים החיוניים שהוחרגו בהחלטת הקבינט פעילים כרגיל.

    בתוך כך, לקראת ההצבעה על הסגרת הסגר היום מבני ברק, הגיע שר הרווחה איציק שמולי לסיור בעיר ובחמ"ל הקורונה, וקיבל תעודת הוקרה מראש העירייה אברהם רובינשטיין.

     

     



    0 תגובות