AVIS מכירת רכב מציגה – לרכוש רכב מבלי לצאת מהבית

    עפר גדנקן No Comments on AVIS מכירת רכב מציגה – לרכוש רכב מבלי לצאת מהבית

    בתקופות הסגר והקורונה כולנו למדנו כיצד לרכוש און ליין מצרכים מהסופר, ביגוד ומוצרים נוספים, אבל מה עושים כשרוצים לרכוש רכב? AVIS מכירת רכב מציגה שירות חדש – רכב עד הבית: לרכוש רכב מבלי לצאת מהבית ולקבל אותו עד הבית בשירות אישי, פשוט ויעיל.

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אם אתם שוקלים להחליף רכב אתם בוודאי יודעים שיש לא מעט התלבטויות לאורך התהליך: מה התקציב, איזה סוג רכב וכמובן מה עושים עם הרכב שעדיין ברשותנו? כדי שתוכלו למצוא את הרכב המתאים ביותר עבורכם, חשוב מאוד שיהיה לכם מבחר גדול של רכבים לבחור ממנו. בAVIS מכירת רכב תוכלו למצוא מגוון עצום של רכבים בסטנדרטים גבוהים, במחירים אטרקטיביים ואפשרויות מימון מצוינות – וכל זה בשירות אישי ומקצועי מבלי לצאת מהבית.

    באמצעות שיחת טלפון למוקד אוויס מכירת רכב בכוכבית 5326* ניתן לשוחח עם יועץ המכירות אשר יתאים באופן אישי את הרכב בהתאם לתקציב ובהתאם לצרכי הלקוח. לאחר מכן יועץ המכירות ישלח במייל או בוואטספ את התמונות של הרכב, היסטוריית הטיפולים  ובדיקה של מכון חיצוני. גם הליך הטרייד-אין מתבצע בצורה דומה, כשהלקוח שולח לנו תמונות של רכבו. בנוסף, כחלק מהתהליך תקבלו הצעת מימון אטרקטיבית במיוחד, ובסופו של דבר הרכב יגיע עד ביתכם.

    Avis היא אחת מחברות הרכב המובילות והגדולות בישראל, עם צי של כ-30,000 רכבים. מאז נחתה בארץ בשנת 1986, פתחה הרשת עשרות סניפים המעניקים שירותי רכב שונים כמו השכרת רכב בארץ ובחו״ל, ליסינג תפעולי ומכירת רכב מיד ראשונה. המומחיות והמקצועיות של AVIS היא טיפול ברכבים, החל מהחלפת מצבר, בלמים וכלה בזיהוי תקלות מכאניות ומתן פתרון מקצועי ומדויק.

    חיים אהרונוב סמנכ"ל מכירות אוויס: "במיוחד בימים אלה, אהרונוב מספר על חברה שרואה בראש ובראשונה את הלקוח, ולא מוכנה להתפשר על פחות מהטוב ביותר עבורו "היתרון של AVIS  מכירת רכב, בהיותה שומרת על סטנדרטים בינלאומיים, הוא שירות חסר פשרות. החברה שמה את הלקוח במרכז, ולקוחותינו מעידים שהשירות שלנו ברמה גבוהה, החל משירות אמין וכלה במקצועיות גבוהה. AVIS מכירת רכב מספקת מגוון עצום של רכבים בפריסה ארצית, יותר מכל המתחרים ובמחירים אטרקטיביים מאוד. בואו תנסו ולא תתאכזבו".

    לשיחה עם נציג מכירות חייגו *5326 או כנסו לאתר

     



    0 תגובות