המתנדבים המחלימים מצילים חיים

    עמית דניאל No Comments on המתנדבים המחלימים מצילים חיים

    המשנה למנכ"ל 'שיבא': "מתנדבי 'עזר לחיים' שדרגו את היכולת של הרופאים לטפל בחולי הקורונה"

    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתנדבים-המחלימים זוכים לשבחים: בימים האחרונים שיגר המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי 'שיבא' הפרופ' ארנון אפק, ליו"ר ארגון 'עזר לחיים' הרב נתן צישנסקי, ובו הוא מתאר את התרומה החשובה שיש למתנדבים החרדים במחלקות הקורונה.

    "התקופה בה מתפשטת מחלת הקורונה, מזמנת אתגרים משמעותיים לאנושות ומצריכה את התגייסות כולנו", כתב הפרופ' אפק החבר גם בצוות המייעץ למשרד הבריאות בכל הקשור למאבק בקורונה. "על רקע ההתרחשויות למדנו שהיכולת לראיית המצב נכוחה ותגובתיות מהירה חיונית להצלחתנו בניהול נכון של משאבי הרפואה והחברה".

    המשנה למנכ"ל משבח את הזיהוי המוקדם של המתנדבים שהשכילו עוד בשלבים המוקדמים של המחלה להבין את המשמעות החיובית של פעילות ההתנדבות בתוך המחלקות: "אבקש להביע את הוקרתי הכנה על התגייסותך והתגייסות ארגונך בזמן קצר להפעיל מתנדבים. זאת בטרם הבינו כולם את החשיבות ההתנדבות בתוך מחלקות הקורונה" הפרופ' אפק ציין כי "שיתוף הפעולה הפורה שידרג את יכולתנו להעניק שירותי רפואה מצויינים ועל כך הננו להודות".

    יש לציין, כי עם הגידול בשיעור המחלימים מקורונה החלו ב'עזר לחיים' בשיתוף עם הנהלת המרכז הרפואי 'שיבא' לגייס מתנדבים לפעילות במחלקות הקורונה. מתנדבי 'עזר לחיים' היו הראשונים והיחידים לפעול במחלקות הקורונה ב'שיבא'. המתנדבים-המחלימים פועלים לאורך כל שעות היממה בתוך מחלקות הקורונה ומסייעים לצוות הרפואי בפעילות שלו. בד בבד המתנדבים משמחים את ליבם של החולים הנמצאים בניתוק מבני המשפחה. משפחות רבות מסתייעות במתנדבים על מנת ליצור קשר עם החולים ולסייע להם רגשית בהתמודדות הקשה והמורכבת עם נגיף הקורונה.



    0 תגובות