משלחת מאיחוד האמירויות נחתה בישראל

    שלמה ריזל No Comments on משלחת מאיחוד האמירויות נחתה בישראל

    משלחת בכירים מאיחוד האמירויות נחתה בישראל במטרה לקיים מפגש פסגה משולש של איחוד האמירויות, ישראל וארה"ב ובמטרה לחתום על שורה של הסכמים בשלל תחומים

    צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ
    14:19
    18.04.24
    מיכל ירושלמי No Comments on מגיע לך כתר: גיטי שוורץ במסר מיוחד לנשות החיל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משלחת בכירים מאיחוד האמירויות בראשה שר האוצר האמירתי עובייד חומייד אלטאייר, נחתה לפני זמן קצר בישראל במטרה לקיים מפגה פסגה משותף לישראל, איחוד האמירויות וארה"ב.

    רה"מ נתניהו קיבל את פניהם בנמל התעופה בן גוריון: "אנחנו עושים היום היסטוריה – זה הביקור הרשמי הראשון מהאמירויות. אנחנו חותמים היום על ארבעה הסכמים שישנו את פני הדברים – בתחום הכלכלי, בתחום המדע והטכנולוגיה ובתחום תעופה", אמר נתניהו.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו יארח את הבכירים למפגש פסגה טרילטרלי, במעמד מזכיר האוצר האמריקני סטיבן מנוצ'ין ושר האוצר של איחוד האמירויות עובייד חומייד אלטאייר.

    במהלך מפגש הפסגה צפויים הצדדים לחתום על הסכמים בין ישראל לאיחוד האמירויות במעמד מזכיר האוצר האמריקני. ייחתמו הסכמים בתחומי התעופה, הגנה על השקעות, פטור מאשרות ומדע וטכנולוגיה.

    לאחר מכן ימסרו הצהרות לתקשורת ראש הממשלה בנימין נתניהו, מזכיר האוצר האמריקני סטיבן מנוצ'ין, שר האוצר של איחוד האמירויות עובייד חומייד אלטאייר ויו"ר קרן הסיוע של הבית הלבן אדם בוהלר.

    לאחר מכן יקיים ראש הממשלה נתניהו פגישה טרילטרלית עם מזכיר האוצר האמריקני סטיבן מנוצ'ין, העוזר הבכיר בבית הלבן אבי ברקוביץ', שר האוצר של איחוד האמירויות עובייד חומייד אלטאייר, שר הכלכלה של איחוד האמירויות עבדאללה בן טוק אלמארי ובכירים נוספים שיתלוו אליהם.

    צילומים: עמוס בן גרשום, לע"מ

     



    0 תגובות