- רדיו קול חי - -

שר החקלאות: בימים של פילוג בעם אני שמח לבקר חברים חרדים

השר ח"כ אלון שוסטר (כחול לבן) סייר היום (שני) במכון דורות בבני ברק, העוזר לזוגות חשוכי ילדים. את הסיור פתח רבה של אור יהודה ומייסד המכון הגאון הרב ציון כהן אשר שיתף וחשף טפח מחייו האישים שהובילו לפני מספר שנים לייסוד המכון הייחודי.

הרב כהן שחווה בעצמו את הקושי כזוג חשוכי ילדים במשך כ- 11 שנים לאחר לידת בנם הבכור, סוגר לדבריו מעגל יום יום בעזרה שהמכון מעניק. "אין ספק שהכול מכוח ברכתו של מרן הרב עובדיה זצ"ל שבזכותו נפקדנו בשלישייה". לאחר מכן, נשא ראש המכון הרב איתי כהן הרצאה רפואית מקצועית בתחום חשוכי הילדים.

כבר בפתח דבריו שיבח השר שוסטר את אנשי המכון. "אני זוכה לבקר במכון דורות בבני ברק מיסודו של ידידי הרב ציון כהן, המוכר לנו בשער הנגב, איש שדרות שאני גאה להיות מקורב אליו ובניהולו של הרב איתי כהן שמוכר לי מזה שנים. אני רוצה לשבח ולהודות למשפחה ולכלל העוסקים במלאכה".

עוד הוסיף, "מלאכה שמכוונת בשאלה טכנית מדעית ונוגעת באחת הליבות של הנפש האנושית, להיות הורה, ולקיים מצוות פרו ורבו ולייצר את שרשרת הדורות, בהיבט הלאומי המדינתי, אבל אני חושב שבראש לאדם ולזוג שבאו בברית נישואין ורוצים בית שיתחדש וימשיך עד קץ הדורות. אני רוצה להודות לכם על הלב הענק. מתוך הניסיון הלא פשוט שעברתם באופן אישי, החלטתם להעניק לציבור כולו את השירות הזה שיש בו קודם כל לב ואח"כ מוח".

השר הוסיף לסיום שהשילוב של הידע המקצועי בלבוש החרדי המסורתי הפתיע אותו:" אני יושב בבני ברק עם אנשים שיש עליהם את כל הלבוש החרדי אבל מדברים כמו בחוג לרפואה".

בתום הסיור כתב השר: "בימים של פילוג קשה בעם, אני שמח תמיד לבקר חברים ממגזרים אחרים. הרב ציון כהן ובנו הקימו מפעל אמיתי של חסד, של מתן חיים, המבוסס על הידע הרפואי והמדעי הכי מתקדם בתחום. ישר כוח".