פחות שנאה יותר אחדות: השינוי של יו"ר הקואליציה בגלל מגיפת הקורונה

    איתי גדסי No Comments on פחות שנאה יותר אחדות: השינוי של יו"ר הקואליציה בגלל מגיפת הקורונה

    על רקע מגיפת הקורונה והשיח הפוליטי הקשה משני צידי המתרס, יו"ר הקואליציה ח"כ מיק זוהר פרס בפני חבריו את השינוי שהוא מעוניין לעשות, לדבר בשיח מכבד ומאחד, "אני באופן אישי הולך לשנות יחד עם כולם את השיח כי אני חושב שזה השיח שיכול לדבר יותר לציבור"

    זוהר וגנץ צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת סיעת הליכוד היום (שני) בחלקה הסגור לתקשורת, יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר התבטא באופן מפתיע כנגד ההתבטאויות הקשות הפוליטיות משני צידי המתרס שגם הוא היה שותף להם ואמר, "בחודשים הקרובים אני רוצה לחולל שינוי בגישה". זוהר הוסיף, "יש הרבה דברים שמכעיסים גם אותי ובהרבה מאוד מקרים אתה רוצה להתפוצץ מזעם על מה שעושים לך, איך רומסים אותנו ואיך מנסים באמת לכתוש אותנו בלי שום סנטימנטים".

    זוהר התייחס למחנות בליכוד בעד ונגד המלחמות הפוליטיות, "התגובה הטבעית של חלק מהאנשים היא להבליג ויש כאלה שדווקא רוצים להילחם". זוהר הבהיר כי "אנחנו נמצאים בתוך משבר קורונה וכל מה שמעניין את הציבור זה לטפל בקורונה. כשאנחנו מתעסקים בכל הוויכוחים הפנימיים ובכל המאבקים, אפילו נגד היריבים הפוליטיים שלנו, תוך כדי עימותים חוצים אפילו קווים אדומים באמירות שלנו כלפי היריבים -אני חושב שהציבור פחות אוהב את זה בטח בתקופה הזו".

    זוהר הציג את הדרך החדשה שלו באמירות הציבוריות, "אמרתי את זה גם בנאום וגם בראיונות האחרונים שלי בתקשורת: אני באופן אישי הולך לשנות יחד עם כולם את השיח כי אני חושב שזה השיח שיכול לדבר יותר לציבור". בסיום דבריו הודה זוהר כי "זה לא קל לי לבוא עכשיו ולהודות לפני כולם שגם אני פה עשיתי דברים שלא היו צריכים להיעשות".



    0 תגובות