לאחר דרישת גמזו: ועדת השרים תדון הלילה על הסרת הסגר ממספר ערים

    איתי גדסי No Comments on לאחר דרישת גמזו: ועדת השרים תדון הלילה על הסרת הסגר ממספר ערים

    פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו דורש מוועדת שרים לעניני אזורים מוגבלים, להסיר את הסגר מהערים: ביתר עילית, מודיעין עילית, רכסים ושכונת מטסדורף בי-ם עקב הירידה העקבית בתחלואה והפיכתן לכתומות. גמזו התריע מפתיחת מערכת הלימודים שעלולה להביא לגידול חוזר בתחלואה

    רוני גמזו צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות הירידה המתמדת בנתוני התחלואה בערים ביתר עילית, מודיעין עילית, רכסים ושכונת מטסדורף בי-ם, והפיכתם מערים אדומות לכתומות כבר הבור (שני) פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, ביקש לקיים דיון בוועדת השרים לאזורים מוגבלים, בכדי להסירם מהסגר הקיים כעת.

    לאור בקשתו של גמזו, ועדת השרים לאזורים מוגבלים תדון עוד הלילה (שני) בהסרת הסגר על הישוב רכסים , ומחר (שלישי) עם קבלת נתוני הבוקר על יתר הערים.

    גמזו הסביר כי על פי הקריטריונים שהובילו לסגר וכתר באותם ערים, ניתן לאפשר הקלות נדרשות אף על פי שיש חשש מתחלואה חבויה על פי שיעור בדיקות חיוביות וכמות הבדיקות.

    גמזו קורא לראשי הערים שירדה בהם התחלואה, "דווקא בשל זה יש חשיבות עליונה להמשיך להקפיד על ההנחיות וההגבלות ובעיקר למנוע פתיחת מערכת החינוך ללא אישור, ולהמשיך להיבדק".

    גמזו התריע לקראת ההסרה הצפויה של הסגר מהערים, "כידוע, הגיל הצעיר מהווה גורם מרכזי בהפצת המחלה לגיל המבוגר ולתחלואה קשה. אי הקפדה בכל עיר תגרור לממדי תחלואה שיחזירו אותם לאדום.



    0 תגובות