נתניהו בסיעת הליכוד: "נגביר את האכיפה ונהדק את הסגרים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בסיעת הליכוד: "נגביר את האכיפה ונהדק את הסגרים"

    ראה"מ התייחס לסגרים על הערים החרדיות בישיבת סיעת הליכוד והבהיר כי "נגביר אכיפה ונהדק את הסגרים, ננקוט בצעדים הדרושים. אני מקווה שלא, אבל אם אין ברירה – זה מה שנעשה"

    מיקי זוהר, בנימין נתניהו ויולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת ועדכן על מצב הקורונה בישראל אל מול אירופה, לדבריו, "איך אנחנו יודעים שישראל במצב טוב יותר מול מדינות אירופה? מפסיקים להשוות אותנו בתקשורת למדינות אירופה. בצעדים שעשינו מדינת ישראל מובילה את מדינות אירופה".

    ראש הממשלה הוסיף כי "עברנו את הגל הראשון בהצלחה ועכשיו מובילים בהצלחה את היציאה מהגל השני, והמדינות בעולם באות אחרינו. כל המדינות מבלי יוצא מן הכלל מאלה שבדקתי – כולן במצב קשה יותר משלנו בתחלואה לנפש". נתניהו אמר כי שוב מדינות אירופה, "היו לפנינו ועכשיו הן מאחורינו כי אנחנו החלטנו בנרחצות ובתעוזה ללכת לסגר שכה רבים התנגדו לו. ההחלטה הזו הייתה נכונה".

    בדבריו התייחס ראה"מ לערים החרדיות והבהיר שוב, "אנחנו נגביר את האכיפה ונהדק את הסגרים וננקוט בצעדים שדרושים". עם זאת הוסיף נתניהו, "מקווה שנעשה את זה תוך הידברות. הייתה גם ירידה בציבור החרדי".

    נתניהו הסביר כי בערים החרדיות המצב יותר קשה מכיוון ש"יותר צפוף שם, אין להם זום, אנחנו מבקשים את שיתוף הפעולה של הציבור החרדי וגם של המנהיגים. צריכים לפעול יחד כדי להפוך ערים אדומות לירוקות כדי לצאת מהסגר בהצלחה".

    בנאומו אמר נתניהו כי "רבים בערים החרדיות שומרים על ההנחיות אבל יש גם מי שלא. אנחנו נגביר אכיפה ונהדק את הסגרים, ננקוט בצעדים הדרושים. אני מקווה שלא, אבל אם אין ברירה – זה מה שנעשה" הבהיר ראה"מ.

    בסיום דברי ביקש ראה"מ, "שימו את הפוליטיקה בצד, יהיה מספיק זמן לפוליטיקה. ביחד ננצח".



    0 תגובות