נתניהו על אוניית המסחר מדובאי: "פירות השלום; יוריד את יוקר המחיה"

    שלמה ריזל 1 Comment on נתניהו על אוניית המסחר מדובאי: "פירות השלום; יוריד את יוקר המחיה"

    ראש הממשלה נתניהו והשרה רגב הגיעו לנמל חיפה, וצפו בהגעת אוניית מכולות מאיחוד האמירויות. נתניהו: "זהו יום הסיטורי; אלה פירות השלום. הסחורה כאן תביא להורדת יוקר המחיה"

    צילום: קובי גדעון / לע"מ
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ושרת התחבורה מירי רגב סיירו היום (שני) בנמל חיפה, ברציף בו עגנה אוניית המכולות מאיחוד האמירויות.

    רה"מ נתניהו נשא דברים בתום הביקור: "אנחנו על הסיפון של האונייה שהגיעה מאיחוד האמירויות, עם הרבה מאוד מכולות. שאלתי מה יש במכולות האלה והסבירו לי – מכונות כביסה. זה מוריד עכשיו את מחירי מכונות הכביסה, מכשירים חשמליים ומזון – כל מה שיגיע הנה פשוט יוריד את יוקר המחייה וכל אזרח ישראלי ירגיש את זה בכיס".

    "אלה פירות השלום, שאתם, אזרחי ישראל, נהנים מהם עכשיו. לא אחר כך, לא בעתיד – עכשיו. כי זה שלום חם, זה שלום תמורת שלום, כלכלה תמורת כלכלה. אנחנו מחברים את מדינת ישראל לעורק ימי שמביא לה סחורות ומוצרים זולים יותר באיכות מצויינת. זה טוב לכל אזרח".

    "חשוב להבין, פעם ישראל הייתה סמטה ללא מוצא. זאת אומרת, היית יכול להגיע אליה מצד מערב ולצאת, לא יכולת לא לטוס ולא לשוט. בעצם, היית כבול. עכשיו, ישראל הופכת להיות צומת מרכזי, גם ימי, גם אווירי. אפשר לטוס לכל הכיוונים, מעל סעודיה ומעל ירדן. זה צומת גם אווירי, גם יבשתי, גם ימי, טכנולוגי, מסחרי ואנושי. זה דבר גדול מאוד".

    "זה יום היסטורי, ממש היסטורי. זה הביקור השני של אונייה מדובאי שעוגנת בנמל חיפה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      גם על מתווה הגז אמרת שיוריד את יוקר המחיה.
      רק צילומים לאלבום שלך מעניינים אותך.