נתניהו במסר מסעיר: ערים חרדיות כתומות ישארו בסגר

    איתי גדסי 5 Comment on נתניהו במסר מסעיר: ערים חרדיות כתומות ישארו בסגר

    ראש הממשלה נתניהו במסר תמוה: "יש שתי ערים אדומות שמראות כרגע שהן מתחילות לצאת, אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן, זה תלוי בקיום ההנחיות"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לעניין הערים החרדיות האדומות שיוצאות מהקטגוריה יישוב אדום ובאופן תמוה אמר כי למרות זאת, בשלב זה הן עוד לא יצאו מהסגר: "יש ערים אדומות שמראות כרגע, לפי הנתונים של הלילה, שהן מתחילות לצאת. אם אני לא טועה, שתי ערים אדומות מתוך חמש הערים, מתחילות לצאת. אבל אנחנו עדיין לא מוציאים אותן, זה תלוי בקיום ההנחיות", הודיע ראש הממשלה במהלך סיור שקיים היום בחמ"ל הקורונה בבית החולים רמב"ם בחיפה.

    עוד אמר: "אני קורא לכל הציבור בערים האדומות, לציבור החרדי – קיימו את ההנחיות. אנחנו נאכוף, אבל לא פחות חשוב זה שאתם תאכפו על עצמכם. אם נעשה את זה, אז נצא מזה, ונצא בצורה טובה מהגל השני שמכה עכשיו בעוצמה בכל העולם. אנחנו יכולים לצאת טוב יותר מיתר מדינות העולם כפי שקרה בגל הראשון, אם נעשה את זה יחד".

    עוד אמר ראש הממשלה בתום הסיור בביה"ח: "יש פה פיתוחים שמקדימים את העולם כולו. גם בטיפול משולב של רופאים ואחיות, וקצינים ורופאים מהצבא, עם מערכות מידע, טכנולוגיה חדישה, מערכות קשר ומערכות אבחון, וכל הבא ליד. יש כאן תוספת משמעותית ליכולת שלנו לטפל בחולים".

    "אני רוצה לומר שוב מילת תודה לצוותים הרפואיים ששמים את עצמם בקו החזית כל הזמן. כולנו צריכים תמיד לזכור שהם בקו הראשון. תודה רבה לכם".

    "ההישגים פה מרשימים. אנחנו ראינו שהסגר עובד במהירות, הגענו כבר לירידה של מתחת ל-1,000, עם שלושה אחוזי הדבקה, ממקום שהיינו עם 8,000, שהם 15 אחוז הדבקה – זו ירידה מהירה. לצערנו אנחנו רואים, כפי שחזיתי, שמדינות אירופה עוברות אותנו במהירות, כמעט כולן. הן עוברות אותנו משום שהן לא עשו את הסגר הזה. אבל אנחנו צריכים לשמור על ההישגים של הסגר ביציאה הדרגתית ובמילוי ההנחיות. אני מצפה שכולם יישמרו על ההנחיות – כולם, בלי יוצא מן הכלל".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אני קורא לח"כים החרדיים:
      לתמוך בשתי ההצבעות ביום רביעי הקרוב.
      האחת בעניין חקירת פרשת הצוללות המניות וכלי השיט.
      והשנייה בעניין הקמת ועדת חקירה לבדיקת ניגוד העניינים במערכת המשפט. (ליודעי חן, זה לא ישרת אותו כפי ש'יבינו' הרדודים שבין הקוראים.)

    2. 4

      כפוי טובה נשאר כפוי טובה.
      בוגד נשאר בוגד.
      מטומטמים שתומכים בו יישארו מטומטמים שתומכים בו.
      אמרתי לכם.
      מגיע לכם!

    3. 2

      אני מצטרף לתגובה הזאת (יסתם פיו…)
      ואני פונה לח"כ החרדיים: תפקחו את העיניים
      לא ישאר לכם מצבעיים בבחירות הקרובות…

    4. 1

      חוצפה ככה אתה מדבר על ראש הממשלה שלך!???