ניצחון הגבהת החומות החרדית \\ בצלאל קאהן

    בצלאל קאהן 3 Comment on ניצחון הגבהת החומות החרדית \\ בצלאל קאהן

    התקשורת תוקפת, נתניהו עוקץ ומעציב לקרוא עיתונאים מהציונות הדתית המבקשים להתרחק מאדם חרדי ברחוב, כי הוא מפיץ מחלות ועיתונאי אחר מבכה את החרדים שמתרחקים מהישראליות. יש קו משותף לכל זה

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בניגוד ללא מעט אנשים שכועסים הבוקר, אני מסרב להתרגש ממתקפת ההסתה שמתנהלת בימים האחרונים נגד הציבור החרדי מצד כלי התקשורת ולא מעט פוליטיקאים.

    הכותרת הראשית של ידיעות אחרונות הבוקר (שני) היא "המרד החרדי", בעקבות פתיחת חלק מתלמודי התורה, בזמן שאנשי השמאל המפגינים בהמוניהם מקבלים כותרת של "מחאה".

    קריקטורה בהארץ מציגה בצורה נלעגת את מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי, וכידוע אין רפואה למכתם של מי שפוגע בתלמידי חכמים.

    אתמול (ראשון), ראש הממשלה הצטרף לכל החגיגה הזו. כשהוא ראה את הסקרים בהם הוא יורד במנדטים ונפתלי בנט עולה, בחר בנימין נתניהו לתקוף את הציבור החרדי ואת מנהיגיו על הפתיחה הזהירה של חלק מהת"תים.

    אין צורך לומר כי גדולי ישראל יודעים היטב מה הם עושים, בשום שכל, בצורה מסודרת, זהירה, עם חובת ההשתדלות וחובת הזהירות, וחובת הריחוקים, בתפילה שלא תצא תקלה תחת ידם.

    אבל לצד כל זאת, ההסתה משתוללת בחוץ נגד יהודים חרדים כמפיצי מחלות.

    מעציב לקרוא עיתונאים מהציונות הדתית המבקשים להתרחק מאדם חרדי ברחוב, כי הוא מפיץ מחלות. עיתונאי אחר בחר לבכות את מה שהוא וחבריו כל כך הרבה השקיעו כאן בשנים האחרונות: החרדים שמתרחקים מהישראליות.

    יש קו משותף לכל מה שנאמר לעיל, ורצוי שחבורת עמי הארצות, שונאי תלמידי החכמים, ימשיכו בהסתה הפרועה נגד הציבור החרדי; תמשיכו גם לעודד את השוטרים לשבור לחרדים את העצמות.

    בסוף-בסוף, אנחנו החרדים ננצח. למה? כי כשהם מבכים את ההתרחקות של החרדים מהישראליות, אנחנו רושמים את הניצחון של הגבהת החומות החרדית.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      "בזאת ידעתי כי חפצת בי כי לא יריע אויבי עלי". אמר הרבי מאלכסנדר מתי אני יודע שה' חפץ בי כאשר אויבי לא רוצע להיות רעי וידידי כך אני יודע שה' רוצה אותי שמור רחוק משונאיו ומעוברי רצונו.

    2. 2

      מה לנו כי נלין? כמה חוגים מצפצפים על ההנחיות במודע ובפירוש? כמה אלפי בני נוער מזלזלים בהנחיות? כמה בתי כנסת פעלו בכל תקופת הסגר, כשלא עולה על דעת איש לספור עד 10? כמה נדבקו בבתי כנסת אלו? אם הציבור שלנו היה מקפיד, לפחות כמו הסגר הקודם, אם הציבור שלנו היה מנדה את המטורפים שהחליטו שכל הקורונה היא מזימה של המדינה להרוס את הישיבות (כמו "גזרת הגיוס", וכמו עוד דברים מבית

    3. 1

      סוף סוף יש בתקשורת החרדית שבדרך כלל נוהגת לרקוד מה יפית קול צלול אחד שאומר שככל שיגבהו החומות כך יטיב לנו ולא ח"ו להיפך שככל שנתערב ונתקדם ייטיב לנו, נראה שבבחירות האחרונות ירדה המפלגה החרדית לדיוטה תחתונה שבשביל לקושש קולות אמרו הצבעת …. הצבעת נתניהו כי אנחנו נשמור עליו!!, ומי יודע עם לא כדאי כל ההסתה רק בשביל ההתפכחות של חלק מהציבור משיכרון החושים והנהירה אחרי ביבי שכידוע אינו "מחמיר גדול" במצוות ופיו מגועל בנבילות וטריפות וכעת פער את אותו לוע גם נגד היהדות הנאמנה ומנהיגיה שליט"א