שב"ס: שביתות רעב של אסירים ביטחוניים הסתיימו ללא הישג

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on שב"ס: שביתות רעב של אסירים ביטחוניים הסתיימו ללא הישג

    שתי שביתות רעב מאורגנות של עשרות אסירים ביטחוניים מ'הג'יהאד האיסלמי' ומ'החזית העממית' שנמשכו שלושה ימים – דוכאו והסתיימו ללא הישג לאסירים

    צילום: שב"ס
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבועות החולפים התמודד שירות בתי הסוהר עם שתי שביתות רעב. שביתת רעב של 32 אסירי 'הג'יהאד האסלאמי' בתמיכת אסירים מארגונים נוספים להזדהות עם שובת הרעב, עצור מנהלי לשעבר, המאושפז בבית חולים 'קפלן' ושביתת רעב של 40 אסירים מארגון 'החזית העממית' בניסיון לכפות הוצאת עצור בטחוני החשוד בעבירות חמורות מהפרדתו.

    השביתות שארכו 3 ימים נתקלו בעיקשות ונחישות מצד שירות בתי הסוהר. מתחילת השביתות הובהר ששב"ס לא יתן מקום לשום הפרת סדר. התגובה המיידית והנחושה שכללה הכנסת אסירים לתנאי בידוד, שיפוט ובידוד אסירים דומיננטיים כולל שימוש ביחידות מיוחדות לצורך חיפושים ופעילות מבצעית סמויה וגלויה הביאו לסיום השביתות ללא שום הישג לשובתים.

    שביתה זו כמו הקודמות בשנים אלו כללו מאות ואף אלפי אסירים ואלו הסתיימו ללא שום הישג. ממלא מקום נציב בתי הסוהר, גונדר אשר וקנין שיבח את המפקדים, את קציני מערך המודיעין, המחוזות והיחידות המיוחדות של שב"ס על הנחישות.

    בשב"ס מוסרים כי "שירות בתי הסוהר נמצא באחת התקופות המאתגרות ביותר בהתמודדות מול נגיף הקורונה ועושה זאת בהצלחה והתמודד לצד זה גם עם שביתות הרעב. אנו נמשיך להפעיל את כל עוצמתינו כדי לשמור על בטחון מדינת ישראל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      צריך לחסל את המחבלים!
      אבל לפחות גם מזל שלא לקחו אותם לטיפול על חשבון אזרחי ישראל כמו אותה בכיר ברשות הפלסטינאית ימח שמו וזכרו…