הרב פרץ: "לא מכיר שנאה במגזר הדת"ל כלפי הציבור החרדי"

    אסתי פלד 1 Comment on הרב פרץ: "לא מכיר שנאה במגזר הדת"ל כלפי הציבור החרדי"

    השר לענייני ירושלים הרב רפי פרץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" התייחס למתחים בין הציבור הדת"ל לחרדי על רקע מגיפת הקורונה, "כל התקופה הזאת צריכה לעבור בשיח מכבד ואוהב עם הרבנים". הרב פרץ סיפר על הביקור הקשה במחלקת הקורונה

    צילום: פלאש90
    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לענייני ירושלים הרב פרי פרץ התראיין הערב (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת שמעון ברייטקוף ויהודה אבידן והתייחס למאמרים קשים של חלק ממובילי דעת קהל בציבור הדתי לאומי כנגד הציבור החרדי, לדבריו, "אני לא מכיר שנאה במגזר הדתי לאומי כלפי הציבור החרדי, כל התקופה הזאת צריכה לעבור בשיח מכבד ואוהב עם הרבנים, גם הרבנים שקשה להם חוזרים על הכללים, אם אחרים מדברים נגד זה לא ראוי".

    השר סיפר, "אני הייתי במחלקת קורונה וראיתי את המראות הקשים שיש שם זה ממש שאלה של חיים ומוות".

    עוד הוסיף הרב פרץ, "אני חייב לומר שהציבור החרדי הוא הציבור האהוב עלי ביותר, אני מסתובב הרבה אצל אדמורי"ם ואני מכיר את המנטליות, אני חושב שמעשי החסד של הציבור החרדי לא מספיק מוכרים, הציבור הזה מופלא ואני מוקיר אותו".

    השר פרץ התייחס להסכמי השלום ההיסטוריים, "ראש הממשלה שבר את הפרדיגמה של שלום תמורה שטחים אלא שלום תמורת שלום, הסיפוח לא ירד מהפרק ואנחנו ממשיכים לשים את זה על סדר היום. אני מתעסק בלבנות את הבית היהודי, זה הבית של הציונות הדתית, אני לא פוסל חברות לבנט ומאחל לו רפואה שלמה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בשנה הבאה שנת השמיטה נראה אם לא יהיה מתח