גנץ לראשי הערים האדומות: "לא ניתן להרשות שיהיו שתי מדינות"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ לראשי הערים האדומות: "לא ניתן להרשות שיהיו שתי מדינות"

    שר הביטחון בני גנץ שוחח עם ראשי הערים האדומות לאחר הטלת הסגר המתמשך סביבם והנחה על העלאת המאמצים בסיוע לרשויות, גנץ הבהיר כי "כמנהיגי ציבור, לפעול בכדי שההנחיות ישמרו, שהתחלואה תרד ושנוכל לפתוח את כלל הערים"

    בני גנץ צילום: פלאש90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הטלת הכתר המתמשך סביב הערים האדומות, שר הביטחון בני גנץ, קיים היום (ראשון), ישיבה בהשתתפות ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין, ראש עיריית אלעד, ישראל פרוש, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ונציגי הרשויות רכסים וירושלים, בכדי לבחון את הסיוע הניתן על ידי המדינה ומערכת הביטחון לערים.

    גנץ אמר לראשי הרשויות, כי "מערכת הביטחון כולה- משרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף, יגבירו את המאמצים וירחיבו את התוכניות בערים בכדי לשמור על המבודדים בבתים".

    שר הביטחון מתח ביקורת על הדיווחים על הפרת הנחיות בחלק מהערים, לדבריו, "לא ניתן להרשות שיהיו בישראל שתי מדינות – זה מסוכן רפואית ומסוכן חברתית. חובה עליהם כמנהיגי ציבור, לפעול בכדי שההנחיות ישמרו, שהתחלואה תרד ושנוכל לפתוח את כלל הערים".

    גנץ שמע מראשי הרשויות אודות הצרכים בשטח והנחה את משרד הביטחון לפעול להמשך תוכנית אנשי חיל בכל משפחה שיש בה חולה מאומת, ואת רשות החירום הלאומית לתגבר את המוקדים הפועלים מול האוכלוסייה בערים אלו.

    במהלך השיחה העלו ראשי הרשויות את הצורך בהתמודדות מיוחדת עם הנוער הנושר, וגנץ ביקש מגורמי הביטחון גם לבחון גם את האופן בו ניתן לסייע לנוער בסיכון בערים החרדיות, תוך שמירה על ההנחיות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ומדינה פלסטינית כן ניתן להרשות???
      אה?