וחוזר חלילה: ההצעה להקמת ועדת חקירה למערכת המשפט תעלה שוב

    איתי גדסי 2 Comment on וחוזר חלילה: ההצעה להקמת ועדת חקירה למערכת המשפט תעלה שוב

    השבוע: ח"כ בצלאל סמוטריץ מעלה שוב להצבעה את ההצעה להקמת עדת חקירה פרלמנטרית לבחינת ניגודי העניינים במערכת המשפט

    סמוטריץ' נואם צילום: עדינה ולמן דוברות הכנסת
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ בצלאל סמוטריץ' (ימינה) מתכוון להעלות שוב להצבעה במליאת הכנסת הצעה לסדר היום להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת ניגודי העניינים במערכת המשפט.

    סמוטריץ מסביר כי "בשבועות ובחודשים האחרונים פרסום רודף פרסום על כשלים עמוקים במערכת המשפט, ובכל פעם שנראה שנשבר השיא וכבר אין לאן להידרדר באה חשיפה חדשה ומטלטלת שחושפת עוול נוסף ופוגעת אנושות במעט האמון הציבורי שעוד נשאר במערכות אכיפת החוק".

    סמוטריץ ממשיך "הקלטות היועמ"ש מנדלבליט שחשפו בשבוע שעבר עמית סגל וגיא פלג כתבי חדשות 12 מצטרפות לפרסומים קודמים על ניגודי עניינים שבו מצוי היועץ ועל החלטות שקיבל במצב זה, לתחקירים של קלמן ליבסקינד על ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון, ועוד ועוד".

    עוד כותב ח"כ סמוטריץ "הכנסת, היא המוסד המחוקק והמכונן של הדמוקרטיה הישראלית, אינה יכולה להישאר עוד אדישה לנוכח הכשלים העמוקים המתגלים ברשות השופטת והמבצעת ומאיימים קשות על הדמוקרטיה הישראלית ועל אמון הציבור בה".

    "כצעד ראשון נדרשת הקמת וועדת חקירה פרלמנטרית שתחקור את ניגודי העניינים האמורים, את שורשיהם והשלכותיהם, ותמליץ לכנסת על צעדי התיקון והרפורמות הנדרשות בכדי למנוע הישנות מקרים אלה בעתיד, לוודא את תקינות פעילותה של מערכת המשפט ולחזק את הדמוקרטיה הישראלית".

    "משכך אבקש להעלות על סדר יומה של הכנסת הצעה להקמת וועדת החקירה פרלמנטרית בנושא".

    עוד מוסיף סמוטריץ: "בליכוד הגיבו בחריפות על דברי מנדלבליט נגד שי ניצן וחברי כנסת מהם קראו למנדלבליט להתפטר. יו"ר הכנסת קרא ל"בדיקה מקיפה של חוליי המערכת" ומיקי זוהר תהה "למי בדיוק קראתם ארגון פשיעה"?! – אחיי ואחיותיי בליכוד ובמפלגות החרדיות, לציבור נמאס מתגובות נזעמות, הגיע זמן למעשים. ביום רביעי מצביעים בעד ועדת בדיקה לתחלואי המערכת, מי שלא יצטרף הוא פשוט לא ימין".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תגידו, אתם בכלל מעלים תגובות של קוראים או שאתם סתם אוסםים מודיעין?

    2. 1

      סמוטריץ' אולי תכניס את בן גביר מאשר כל היום לבלבל במוח?