האלימות המשטרתית: יו"ר ועדת החוקה זימן דיון עם בכירי המשטרה

    איתי גדסי 1 Comment on האלימות המשטרתית: יו"ר ועדת החוקה זימן דיון עם בכירי המשטרה

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר זימן לדיון את בכירי המשטרה על המראות הקשים באכיפת הנחיות הקורונה בתקופה האחרונה, בדיון ידרשו בכירי המשטרה להציג את ההנחיות מהפיקוד ועד לשוטר בשטח

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ועדת החוקה, בראשות ח"כ יעקב אשר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המראות הקשים אמש בחתונה בגבעת זאב, ובכלל בתקופה האחרונה בריכוזים החרדים, יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר הודיע כי יכנס את הוועדה בעקבות ריבוי טענות לשימוש בכח לא סביר מצד שוטרים באכיפת תקנות הקורונה.

    לדיון בועדה יזומן הפיקוד הבכיר של המשטרה תוך דרישה לנהלים כתובים ברורים ומפורטים, מרמת הפיקוד ועד לשוטר בשטח, שימנעו הישנותם של מקרים דומים, ויוודאו את שמירת זכויות האזרחים, לרבות בעניין השימוש בכח, מתן קנסות ופיזור התקהלויות.

    יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר אמר לקראת הדיון: "אין ספק שחייבים לשמור על הנחיות הבריאות, אבל צריך להיות ברור שהדרך לאכוף אותן צריכה להיות אחרת ולא דרך ברוטאלית ופוגענית שאינה תורמת שום דבר למאבק בתחלואה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מוכן להבדק על זה בפוליגרף – בצפון תל אביב, היכן שאני גר, שמרו הרבה פחות על ההנחיות. מסיבה בפנטהוז, אירוחים חופשי, המספרה עברה לבית- גם מפרים הנחיות וגם עושים כסף בשחור. איפה המשטרה? מרביצה לחרדים, עושה טיול נוכחות פעם ב… המסעדה למטה עושה טייקאווי מעבר לכביש. הלקוח ממתין מעבר לכביש והמלצרית הולכת אליו. אבל כמה טוב שיש חרדים להאשים. כל האזור הזה טומאה אחת גדולה, רעש ציפצופים, איש הישר בעיניו יעשה. מגיע רכב חב"ד, 5 דקות הופיע ניידת ודפקה לו קנס…. לא להאמין. באים שוטרים לחיידר ומגרשים את כולם. ילד לא יודע להגיע הבייתה ומתחבא שעות מפחד. אולי שוטר עם נשמה היה מלווה אותו הבייתה, אבל היום כשאוחנה בראש, השנאה לחרדים עברה כל גבול. אני חילוני, אבל החרדים הם האחים שלנו…