לפיד לראה"מ במליאה: "הסכם מצוין; התנהלות כושלת"

    ישראל רובין 3 Comment on לפיד לראה"מ במליאה: "הסכם מצוין; התנהלות כושלת"

    יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד לראש הממשלה: "מברך אותך על ההסכם המצוין, זהו הישג ראוי". לאחר מכן תקף לפיד: "נכשלת בטיפול במשבר הכלכלי והבריאותי, נכשלת כי אין תקציב, נכשלת כשהקמת ממשלה של 36 שרים שלא מצליחה לבצע שום דבר"

    צילום: דוברות הכנסת -שמוליק גרוסמן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד נשא דברים במליאת הכנסת בדיון על הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות ואמר "ההסכם עם איחוד האמירויות הוא הסכם מצויין. אני מברך את ראש הממשלה, אני מברך את אזרחי ישראל. זה הסכם טוב, נכון, ומדובר בהישג ראוי. ראש הממשלה נוהג להתלונן על כך שלא מפרגנים לו. הנה פרגנתי לו. הסכם מצויין. כשמגיע, מגיע. וכשלא מגיע, לא מגיע. ככה זה עובד".

    "אם אתה רוצה שיפרגנו כשמצליח לך, תיאלץ לקבל את הבקורת כשלא מצליח לך. לא יכול להיות שתדרוש מאתנו גישה אובייקטיבית כלפי הצלחות, אבל בכל פעם שיגידו לך שנכשלת, תטען שמדברים מהפוזיציה".

    "הנה המאזן האובייקטיבי שלך ל-2020: הבאת הסכם טוב עם האמירויות. תחזקת יפה את היחסים עם הנשיא האמריקאי. נכשלת לגמרי ביחסים עם המפלגה הדמוקרטית ועם יהדות ארה"ב".

    "נכשלת לגמרי בטיפול במשבר הבריאות. נכשלת לגמרי בטיפול במשבר הכלכלי. נכשלת כשניסית לקבל מיליון שקל בהטבות המס בשיאו של משבר לאומי. נכשלת כי כלאת את אזרחי ישראל בסגר מיותר מסיבות פוליטיות. נכשלת במתווה החל"ת. נכשלת כי אין תקציב. נכשלת כשהקמת ממשלה של 36 שרים שלא מצליחה לבצע שום דבר. נכשלת במתן דוגמא אישית בסגר. נכשלת במינוי בכירים ובהתפטרות כל צמרת האוצר בגללך. נכשלת, אם בכלל ניסית אי פעם, באיחודו של עם ישראל בשעתו הקשה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      אדון אלנפבתי לפיד? מיום שנכנסת לפוליטיקה בזכות האבא שלך לא העלתה במליאה אפילו הצעה אחת? מה שכן העלת את השינאה והקינאה מביבי! נ.ב העלתה את השתיה חריפה ב1000% זה נכון! היית כתב במחנה והיית מעלה תמונות של טנקים ותותחים ותמונות של כול מיני דמויית!! אתה בה היום להתחרות במנהיג במימדים עולמיים כמו ביבי נתניהו,איך אתה לא מתבייש?תעשה טובה לאנושות לך מאיתנו!!

    2. 2

      אתה האחרון שצריך לדבר אתה כשלת כאשר האוצר אז תפסיק לדבר שטויות

    3. 1

      לפיד שכחת לצעוק לחם עבודה אהבל