- רדיו קול חי - -

לפיד לראה"מ במליאה: "הסכם מצוין; התנהלות כושלת"

יו"ר האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד נשא דברים במליאת הכנסת בדיון על הסכם השלום עם איחוד האמירויות הערביות ואמר "ההסכם עם איחוד האמירויות הוא הסכם מצויין. אני מברך את ראש הממשלה, אני מברך את אזרחי ישראל. זה הסכם טוב, נכון, ומדובר בהישג ראוי. ראש הממשלה נוהג להתלונן על כך שלא מפרגנים לו. הנה פרגנתי לו. הסכם מצויין. כשמגיע, מגיע. וכשלא מגיע, לא מגיע. ככה זה עובד".

"אם אתה רוצה שיפרגנו כשמצליח לך, תיאלץ לקבל את הבקורת כשלא מצליח לך. לא יכול להיות שתדרוש מאתנו גישה אובייקטיבית כלפי הצלחות, אבל בכל פעם שיגידו לך שנכשלת, תטען שמדברים מהפוזיציה".

"הנה המאזן האובייקטיבי שלך ל-2020: הבאת הסכם טוב עם האמירויות. תחזקת יפה את היחסים עם הנשיא האמריקאי. נכשלת לגמרי ביחסים עם המפלגה הדמוקרטית ועם יהדות ארה"ב".

"נכשלת לגמרי בטיפול במשבר הבריאות. נכשלת לגמרי בטיפול במשבר הכלכלי. נכשלת כשניסית לקבל מיליון שקל בהטבות המס בשיאו של משבר לאומי. נכשלת כי כלאת את אזרחי ישראל בסגר מיותר מסיבות פוליטיות. נכשלת במתווה החל"ת. נכשלת כי אין תקציב. נכשלת כשהקמת ממשלה של 36 שרים שלא מצליחה לבצע שום דבר. נכשלת במתן דוגמא אישית בסגר. נכשלת במינוי בכירים ובהתפטרות כל צמרת האוצר בגללך. נכשלת, אם בכלל ניסית אי פעם, באיחודו של עם ישראל בשעתו הקשה".