גנץ: "בוחן אפשרות להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות"

    ישראל רובין No Comments on גנץ: "בוחן אפשרות להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות"

    חזרת תיק 3000? יו"ר כחול לבן בני גנץ חשף כי הוא בוחן אפשרות להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות ואמר כי "היא ראויה להיחקר". הליכוד: "כולם יודעים שפרשת הצוללות נסרקה ע"י כל גורמי אכיפת החוק"

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן שר הביטחון בני גנץ חשף כי הוא בוחן אפשרות להקים ועדת בדיקה לפרשת הצוללות "נושא הצוללות הוא חמור ואני משוכנע שראוי לו להיחקר", אמר גנץ בראיון ל-ynet.

    שר החוץ גבי אשכנזי הצטרף לדבריו ואמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל כי "פרשת הצוללות ראויה להיחקר, גנץ בוחן את האפשרות להקמת ועדת חקירה".

    בליכוד מיהרו להגיב לדבריהם והוציאו הודעה לתקשורת. "אחרי שראש הממשלה נתניהו הצליח להוריד את נתוני התחלואה בקורונה ובמקום להתאחד במאבק ולהציל חיים, כחול לבן ממשיכים לקיים ממשלה בתוך הממשלה ולמחזר את פרשת הצוללות", מסרו בליכוד.

    בליכוד ציינו כי מעורבותו של ראש הממשלה בפרשה נבדקה ונסרקה: "כולם יודעים שפרשת הצוללות נסרקה במסרקות ברזל ע"י כל גורמי אכיפת החוק, גם אלה שידועים בעויינותם לראש הממשלה נתניהו, שאפילו הם נאלצו לקבוע שאין בטענות דבר וחצי דבר. הגיע הזמן שגנץ יעבוד בשביל האזרחים ולא בשביל קולות בסקרים".

    בתוך כך, בג"ץ יתכנס היום בשעה 13:00 לדון בבקשת המדינה להוציא צו איסור פרסום על חלק מהתצהירים החסויים בפרשה.

    המדינה הייתה אמורה להשיב היום לעתירת התנועה לאיכות השלטון שדורשת חקירה בעניין, אולם במקום זאת מיהרה המדינה להגיש לבג"ץ בקשה דחופה לאסור את פרסומם של חלקים מהתצהירים החסויים שהוגשו בעתירת התנועה.



    0 תגובות