גינויים לתמיכת רוני גמזו באלימות השוטרים

    איתי גדסי 6 Comment on גינויים לתמיכת רוני גמזו באלימות השוטרים

    בתגובה לדברים קשים שהשמיע רוני גמזו ותמיכתו באלימות השוטרים, אמר השר דרעי: "זו חוצפה שאין כדוגמתה". ח"כ אשר: "האובססיביות שלך נגד כל דבר חרדי מעלה תהיות קשות על החלטות 'מקצועיות' שלך

    פרופ' רוני גמזו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו גיבה את אלימות השוטרים הערב בחתונה בגבעת זאב. בתגובה אימפולסיבית ועוד לפני שהתבררו תוצאות בדיקת האירוע הקשה, בחר גמזו להשמיץ את מקיימי החתונות בתקופה הזו, זאת למרות שהדבר מותר על פי חוק כל עוד פועלים לפי התקנות והמגבלות. גמזו התבטא בחריפות קיצונית ואמר כי "פעולת המשטרה היום היא מסר לכל מי שמיישם אירועים בחוצפה וחוסר רגישות. סוג האכיפה הזו יימשך. אין לנו סובלנות להתקהלויות המוניות ולחתונות ואנחנו לא ניתן שתופעות כאלה שליוו אותנו ביולי אוגוסט יחזר על עצמם, ‏מחזק את ידי השוטרים. יודע שזה מורכב וקשה. אני לא מצר על טענות המשפחה. כל מי שיוזם חתונה בעת הזאת ייקח בחשבון שהוא מסכן חיים בכל היבט שהוא. גם בהידבקות בקורונה וגם בצורך שלנו לפרק את החתונה ויהי מה".

    ח"כ יעקב אשר תקף בחריפות את פרופ' רוני גמזו בעקבות דבריו: "הגיבוי האוטומטי שלך למשטרה הערב מטריד ומקומם, מנין לך מה בדיוק היה באירוע? אני לא זוכר שגיבית את המשטרה בהפגנות ההמוניות והפרועות בבלפור, והאובססיביות שלך נגד כל דבר חרדי מעלה תהיות קשות על החלטות 'מקצועיות' שלך לאורך התקופה".

    יו"ר שס, השר אריה דרעי, הגיב בזעם על הודעתו של פרופ' גמזו: "צר לי שפרופ' גמזו הביע תמיכה בפעילות האלימה הערב בחתונה בגבעת זאב. זו חוצפה שאין כדוגמתה. מדוע פרופ׳ גמזו לא תמך בפיזור אלים של ההפגנות? מדוע לא תמך בנקיטת אלימות בעקבות ההתקהלויות בחופי הרחצה? מדוע פרופ׳ גמזו לא קורא לסגור באלימות חנויות של בעלי עסקים שמפרים סגר ברחבי הארץ? רק הפיזור האלים של שוטרים עם רובים בחתונה בגבעת זאב, שלא היתה צריכה להערך, גרמה לך לפרסם הודעה תמיכה? בושה וחרפה".

    ח"כ אורי מקלב על דבריו גמזו: "בתור מה אתה מדבר על אלימות הקשה של המשטרה, באיזה סמכות ובאיזה רזומה אתה מדבר על האלימות המשטרתית?! פרופ' גמזו, – אזרחי ישראל מעדיפים להתמודד עם הנגיף המסוכן מאשר עם השוטר המסוכן!".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 6

      אולי הגיע הזמן כבר לפתוח רשמית מפלגה אנטישמית בארץ היהודים זוועה

    2. 5

      ננממאסתתת על כולם הגיע הזמן שתעזוב את תפקיד 'פרויקטור הקורונה' הרסת כבר מספיק אולי עד היובל הבא נצליח לתקן חלק מהנזק שביצעת בטיפשות כה מיוחדת ואופינית 'לגמזו'

    3. 4

      גיבורים רק על דתיים שילכו לפזר חתונות של ערבים …..
      איפה קציני המשטרה הגיבורים שרק מחפשים קידום.
      לכו לפזר חתונה במגזר הערבי .
      אותכם יפוצצו תתבישו לכם

    4. 3

      שה' ישלח לו רפואת הנפש באמתת אם הוא הגיעה למצב שהוא בעד שהתנהגו באלימות אז איבד אתזה לגמריייי ה' יעזור..

    5. 2

      איך למען ד אין שום גורם חרדי שיפסיק את העיתעללות הזאותתת למה לא מתאגדים כולם למען הפסקת האלימות צריך מחאה שתשפיע ותאותת לאלה שלמלע שהגיע הזמן להתעורר למה מחכים שחרדי יקבל כדור???

    6. 1

      עוד פרופ' משוגע….לך הביתה אקדמיה דפקה לך את המוח והלב שחתן גאוותן חוצפן