אלימות שוטרים בחתונה בגבעת זאב

    בנצי לייזרוביץ 46 Comment on אלימות שוטרים בחתונה בגבעת זאב

    על פי התיעודים המזעזעים, שוטרים שהגיעו לפזר ולחלק דוחות בחתונה בגבעת זאב, הפעילו כוח רב והשתמשו באלימות וברוטאליות. בני המשפחה טוענים: הכל התנהל על פי ההנחיות. הנציגים החרדיים מגנים את התוקפנות ודורשים חקירה חיצונית

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתיעודים קשים ומזעזעים שהופצו הערב (רביעי), נראים שוטרים שהגיעו לחלק דוחות ולפזר חתונה שהתקיימה בגבעת זאב, תוך שהם מתנהגים באלימות קשה  וברוטאלית חסרת תקדים.

    באחד התיעודים נראה משתתף בחתונה כאשר הוא אזוק לרצפה ומוכה באגרופים על ידי השוטרים, לאחר מכן הוא נראה נגרר על ידם כשפניו מלאות דם, לקול צרחות ובכיות בני המשפחה ומשתתפי החתונה ברקע, שנהפך לאבל מחולם. "הרסתם לנו את האירוע", נשמע זועק בכאב אחד המשתתפים, ככל הנראה אב החתן או הכלה.

    בני המשפחה מספרים כי החתונה התקיימה תוך שמירה מלאה על ההנחיות, כאשר במקום נכחו בי המשפחה הגרעינית בלבד. דוד של החתן סיפר כי למקום הגיעו כוחות משטרה גדולים למדי והדבר יצר התקהלות גדולה של שכנים ותושבי האזור – מה שגרם למשטרה להאמין שמדובר בהתקהלות גדולה יותר בחתונה עצמה. כמו כן, נשמעות טענות על כך שהשוטרים נכנס לבית עם ווסט, רובי M16 וציוד נוסף שיוצר רושם כי מדובר במעצר מחבל.

    "מארגני החתונה אמרו לכל מספר אורחים להגיע בשעה מסוימת ולאחר מכן לפנות את המקום לאורחים הבאים כדי לשמור על ההנחיות. החופה התקיימה בשעה 4 בצהריים, אני הדוד של החתן ואמרו לי להגיע רק בין 7 ל-8. לא הזמינו אותי לחופה. ככה חילקו את זה. שעה החברים, שעה השכנים, שעה המשפחה. הכל היה לפי החוקים. כשהשוטרים באו בהמוניהם נוצרה התקהלות", סיפר הדוד.

    ח"כ יעקב ליצמן הגיב וכתב: "אני מזועזע ונדהם מול התיעוד הקשה מחתונה שנהרסה הערב לקול בכי האורחים ובעלי השמחה, בשל אלימות משטרתית קשה. לצד החובה לשמירה על ההנחיות, אין לקבל התנהגות מחפירה כזו של השוטרים במקום. מדובר באיבוד עשתונות, תוך הפעלת כוח מופרז בחוסר חמלה וללא התחשבות מינימאלית. השר לבטחון הפנים אמיר אוחנה, אם אמון הציבור במשטרה חשוב לך, תמנה מיידית קצין חוקר לאירוע הקשה והמיותר הזה. לא נוכל לשתוק מול מראות מדממים ובלתי אנושיים אלו, ואין לעבור על כך לסדר היום".

    יו"ר שס, השר אריה דרעי, כתב: "אירוע מזעזע הערב בחתונה בגבעת זאב בירושלים. אין שוב סיבה שבעולם ששוטרים יפרצו עם רובים שלופים לבית ויפצעו אנשים. אפנה הערב לרה"מ נתניהו ואדרוש בדיקה יסודית לאירוע החמור והפסקת האלימות המשטרתית הקשה".

    יו"ר סיעת ש"ס בכנסת ח"כ מיכאל מלכיאלי אמר במליאת הכנסת: "משטרה שמתנהגת בצורה כזאת קורעת את אמון העם, איזה צורה יש לזה להיות חזקים על חלשים. אני קורא לשר אוחנה, שב ותצפה בסרטונים יחד עם מפקד התחנה ותדיח את מי שנתן את ההנחיה".

    יו"ר ועדת חוקה ח"כ יעקב אשר: "לא משנה מה הייתה ההפרה אם הייתה, שום דבר לא יכול להצדיק השתוללות פראית כזו בחתונה שזהו אירוע בעל רגישות גבוהה. המשטרה חייבת להבין זאת, ושר הבט"פ אמיר אוחנה ומפקדי המשטרה חייבים לצאת לציבור ולתת תשובות ברורות".

    ח"כ טסלר פנה במליאת הכנסת למפלגות שלא תמכו בהצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית: "איך תסתכלו בעיניים של הציבור שבחרו בכם לאחר שקיבלו מכות ואגרופים והתנהגו כלפיהם באלימות רבה ע"י שוטרים, מה תענו להם למה לא תמכתם בהצעה? אנחנו לא נוותר ונמשיך במאבק עד שיענקי רוזנברג, זיסי מרגליות וכל אחד מבנינו ובנותינו ידעו שהמשטרה אמונה על בטחונם והגנתם ולא להיפך. בשעה זו שאני יושב כאן במליאה קיבלתי תמונות מחתונה שמתקיימת בירושלים, או יותר נכון כבר לא מתקיימת, היות ופוזרה באלימות רבה ע"י שוטרים. אין שום הצדקה בעולם שנראה מראות כאלו של חתן יוצא מחתונתו עם דם על הפנים".

    סגן ראש מועצת גבעת זאב ומחזיק תיק הרווחה יצחק ברנר בתגובה לאלימות המשטרתית בחתונה הערב בגבעת זאב: "התנהגות המשטרה הערב בישובנו נותנת תחושה כי אכיפת תקנות הקורונה פרושה אלימות ברוטלית עד זוב דם. אין ספק כי אסור לערוך אירועים בניגוד להנחיות ושלא על פי הכללים, אבל מכאן ועד לתמונות הקשות שראינו גם הערב המרחק הוא גדול. כמחזיק תיק הרווחה אדאג שגורמי המקצוע יעמדו לצד המשפחות שחוו טראומה קשה ויתנו מענה לילדים הרכים שנחשפו למראות הקשים הללו".

    סגן השר אורי מקלב: "מבלי להיות שיפוטי, אין שום סיבה בעולם בה חתונה תגמר בצורה שכזו, ישנם אין ספור דרכים לאכוף את ההנחיות שלא בדרך זו, זוהי משטרה שיש לה תרבות של אלימות ואינה יודעת לדבר בשפה אחרת, אלימות נצורה בקרב השוטרים המחפשים כל דרך לפרוק אותה על האזרחים, – רק העמדה ישירה לדין שלא דרך המחלקה לחקירות שוטרים תמנע הישנות של מקרים מעין אלו, זהו אינו מיעט של שוטרים בארגון אלא אותם השוטרים האלימים מתקדמים בסולם הדרגות המשטרתי ומשרישים את התרבות הקלוקלת הזו לכל הדרגים, – זהו עודף שיטור ושכרון כוח".

    סגן השר פרוש: "התיעודים של אלימות השוטרים מהחתונה בגבעת זאב קשים ומזעזעים. אין הסבר או תירוץ שיכול להצדיק אלימות כזו. מדובר באלימות קשה ומיותרת נגד הציבור החרדי. שאלתי היום בכנסת את השר לבטחון פנים אמיר אוחנה, בהמשך לאלימות המשטרה בסוכות, מי נתן את ההוראה להכניס כוחות רבים של המשטרה לריכוזים החרדים וליצור מהומה, אך עד לרגע זה לא קיבלתי תשובה".

    יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני: "מתברר שצדקנו! ביקשנו היום בכנסת להקים ועדת חקירה פרלמנטרית להתנהלות המשטרה, שמתברר גם מהאירוע הערב שמדובר במשטרה אלימה, חסרת כל פרופורציה. אנחנו נצטרך לשקול ולהחליט על הצבעות שלא יהיו נוחות לקואליציה בנושאים שחשובים להם אבל לא חשובים לעם ישראל".

    השר לביטחון פנים, אמרי אוחנה: "צפיתי בכאב בתמונות מפיזור החתונה בגבעת זאב, והן אכן תמונות קשות ומצערות. אבדוק את האירוע באופן אישי ומעמיק. לא אחרוץ דין לפני שמלוא הפרטים יהיו בפני. ביקשתי מהמשטרה לקבל את כל המידע הרלוונטי במהירות ונוציא אותו לציבור בהקדם".



    46 תגובות

    מיין תגובות
    1. 46

      למה אתם לא מראים כאן סרטונים של האירוע?

    2. 45

      אני מזוזעת מהמשטרה.התנהגות ברוטלית ללא התחשבות ברגשות הזולת.אני בטוחה שארוע חילוני לא היה מסתיים בצורה כזו.הבנו ששוטרים שונאים חרדים הבנו שהחרדים תמיד על הכו2נת אבל להגיע לרמות כאלה זו ברוטליות אכזריות שרק נאצים התנהגו כך ליהודים.שוטרים הם הדבר המאוס ביותר במדינה.אם נכתוב נגדם תלונות יגמרו הדפים והעפרונות.זוועה!

      1. צודקים בכל מילה

      2. חבל שאתם לא ראיתם איך הכל מתחיל ועל המקום מסתכלים על השוטרים בעין עקומה . חוץ מזה שהיו בבית הרבה יותר ממה שבני המשפחה מספרים ולא היה רק 20 איש . היו לפחות 50 אנשים בבית וגם החברה מהחתונה התחילו את הקטטה . החדשות רק הורסים את השם הטוב של המשטרה ומנסים לעשות מכל דבר יותר גרוע בשביל הרייטינג המסריח שלהם

      3. התוכן אולי נכון אבל אני בטוח שאם היית פעם נתקלת בנאצי אמיתי פנים מול פנים ההתנסחות שלך היית שונה
        ישראל אע"פ שחטא ישראל הוא

    3. 44

      אבל למה ככה להתנהג באמת אתם דואגים (השוטרים) שכולם ישמרו על האנחיות אבל למה אלימותת???!!! אני חושהת שהגזמתםםם

    4. 43

      יום יומיים הכל יעבור ואנחנו נמשיך להיות פרייארים עיין ערך תקית הילדה, תקיפת הבחור וכו' וכו'
      עד מתי ימשיכו לשפוך את דמינו שמישהו זרק עגבניה על מפגין מהשמאל זה בראש הכותרות שישחטו חרדים זה לא מעניין…
      עד מתי נמשיך להיות בגלות????

    5. 41

      זהו! המשטרה הפכה לאויבים מחבלים ופושעים!!!!!!!!!!!!!!!

      1. יש הרבה דרכים לשמור על החוק , הכי חשוב זה שלא להגיע לזוועות האלו . צריך רגישות ואכפתיות , במקרים כאלו צריך לשקול את הדרך שבעתיים . ולפעמים בשטח מוטלת השיקול של השוטר זה לא לפטור את הבעיה לבד אלא לעביר את האירוע לדרג יותר מבין וסמכותי ממנו . ולא ללכת עם האזרח ראש בראש ולהגיד להם שזה הגיע .

      2. השוטרים ברובם או ילדי כפות בקטנונתם ולכן רוצים להראות גבורתם או עברינים שהצטרפו לשורות המשטרה מסיבות מובנות לכאורה ושם בצוארון הלבן ממשיכים ביתר קלות מעשהם הראשונים

    6. 40

      המשטרה הזאת בושה וחרפה

    7. 39

      עוד יומיים כולם ישכחו מזה והם ימשיכו לפוצץ אנשים כשיזרום להם

    8. 38

      שימו לב,בבקשה שימו לב,איך "ההגנה" של עמ"י תוקפת,מרביצה,אלימה מילולית ופיזית וכך הם בכל הערים,מנסים להראות לעם לחשוש מהם,וזה לא צודק הם אמורים להרתיע אבל אני בקול רם וכוונה,אמרתי ל-"תחנת זבולון" נניח השם ישמור "יאנסו אותי,אני לבד מתפלת באנס",ואם כביכול אני אקבל "מאסר עולם" אני אמות שם שבעת רצון ועם חיוך רחב
      "שָׁמוּר אוֹתִי מֵאוֹהֲבַי,מִישׁוֹנָאִיֵּי אֲשַׁמֵּר בְּעַצְמִי"

    9. 37

      "שָׁמוּר אוֹתִי מֵאוֹהֲבַי,מִישׁוֹנָאִיֵּי אֲשַׁמֵּר בְּעַצְמִי"

    10. 35

      פעם שראיתי שומר הרגשתי כלפיו אדם בעל מוסר ושומר חוק היום שאני רואה שוטר נכנס בי פחד ואיום.

    11. 34

      פעם שהיתי רואה שוטר היתי מרגישה כלפיו אדם מוסרי ושומר חוק ,היום שאני רואה שוטר אני מתמלאת בפחד ואימה

    12. 32

      פשוט בושה במקום שהמשטרה תהיה גוף שישמור על האזרח כיום הגענו למציאות של פחד משוטרים פשוט דיקטטורה!

    13. 31

      אולי צדק פינדרוס!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      שצריך להקים וועדת חקירה

      1. פשוט זוועה אני שמח שאני לא חיי במדינה הזאת,צריך לעקור את הרוע מהשורש תאמינו לי אין כאן תקנה

    14. 30

      למי שלא ראה את הסרטונים – אני ממליצה שלא לראות.
      אני ראיתי – ובכיתי!!!
      האלימות קשה לצפיה גם אם היה מדובר בכל אירוע שהוא, אבל קל וחומר שמדובר בחתונה!!!
      רבש"ע, אין להם לב?!?!?! ככה להרוס לחתן וכלה את הלילה הגדול הזה???
      מי שישמע – התחתנו בסך הכל בחצר פשוטה…. לא איזה גן אירועים!!
      אני לא יודעת כמה אנשים באמת היו שם, בסרטון יש יותר שוטרים מאנשים וזה נראה שבאמת יש לא יותר מ 20 משתתפים, אבל נגיד שהיו 30 או 40, נגיד, מה זה האלימות הזאת? אין פה לבני אדם???? פשוט התנהגו כמו חיות!
      ושוב, איפה הלב האנושי? מדובר ב ח ת ו נ ה!!!!!!
      צריך להקים קול זעקה גדולה ומרה, הם הגיעו פשוט לשפל המדרגה בעיני.
      כותבת בכאב גדול, ובתפילה לה' שיגאל אותנו מהגלות המרה.

    15. 29

      BDS! יהדות החרדית מסביב לעולם צריך לתמוך בזה. החכי"ם סתם מבזבזים זמן. הדבר היחיד שמדאיג את השלטון זה איבוד הלטגימצי' BDS!

    16. 28

      המשטרה הפכה לאויבים מחבלים ופושעים הם שונאים אותנו {החרדים} הם שונאי ישראל

    17. 27

      רדיו קול חי תפסיקו להביא שדרנים ומביעי דיעות אנטישמיים שמצדיקים את פשעי המשטרה והממשלה על \יחסם המכפיר והמשפיל נגד הציבור החרדי נמאס לנו גם ברדיו כזה לשמוע השמצות ולתיפף לחיצוניים לכו לחופי תל אביב ולמסיבות ההמוניות ביערות ולהפגנות ואחר כך לחתונה מסכנה של דתיים או לבית כנסת שמפר לדעתכם חוקים,וכדאי בזיון וקצף\

    18. 26

      שיעזבו את החרדים כבר
      אין להם במי להתחיל עכשיו
      קורונה- כולם מובטלים ויש להם הרבה זמן להתעסק עם החרדים.
      עם חילונים- לעולם לא חס ושלום,
      ערבים – ממש לא פחד אימים
      ומי נשאר???
      רק החרדים……

    19. 25

      משטרת הנאצים עד מתי ככה ויפה אתם דרעי ליצמן גפני מפלגת *שס* עד מתי תצביעי נגד חרדים???????? אפילו סמוטריץ' ובנט דואגים לחרדים יותר

    20. 24

      הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו עם כל זה, אחרת הכל יתפוצץ פה.

    21. 23

      כך נראים כשנותנים את הלחי הראשונה והשנייה.

      הסכמנו לבחירתו של אויב הציבור החרדי-בפועל ביבי.
      הסכמנו להכפשות.
      הסכמנו לסגרים.
      למה שלא נסכים גם למכות רצח?!

    22. 22

      זה הגיע לשפל חסר תדגים אי אפשר כבר להחזיר את זה אחורה! אין לאף חרדי שום!!! אבל שום אמון במשטרה!!!
      זה כבר על חזור המשטרה זה גוף של אנשים סדיסטים בלי לב!!!!!!!
      לא יעזור שהיום ינזפו בשוטר סתם בדיחה ממש לא מצחיקה!
      המראות האלה נוראיות גם אם זה לא היה חתונה!!!!!!
      זה נורא ואיום שכל שוטר שחיממו אותו בבלפור בא לפרוק את הזעם בחרדים
      והעיקר שכשהעסקים מודיעים על מרד ופותחים את החנויות לא עושים שוווווום דבר אני רוצה לראות שוטר אחד מפזר ככה חנות שפתחו בניגוד לתקנות שירביצו ככה לכלב וכו' וכו':(
      חרדי מזועזע וכאוב

    23. 21

      חוץ ממה שהשטרים אכן התנהגו באלימות בסגנון גרמני מלפני 80 שנה, האשמים העיקריים הם קובעי המדיניות שלא נתנו מתווה אפשרי לקיום חתונה מכובדת עם מגבלות שלא יגרמו הידבקויות, אגב נראה דווקא שתכננו את החתונה במרחב הפתוח ובצימצום כמות האורחים ועם שמירת מרחק, , וועדת חקירה עכשיו.
      אלימות השוטרים עוברת כל גבול הם פעלו עם רצח בעניים.

      1. נראה אותם נכנסים לאירועים בכפרים הערביים או בכפר בלוד או ביפו ועוצרים חתונה

    24. 20

      נאצים השוטרים אין לי מילה אחרת מתנהגים כמו כנופיית פשע של מאפיונרים עלובים מקומם בזבל לא במשטרה

    25. 19

      ל 21 אתה צודק בכל מילה אין לי אף מילה לומר נוכח אאננטישמיות מתועבת כל כך והכי עצוב עד מוות זה לראות איך החכי"ם המכובדים שאותם אנחנו שולחים לכנסת (לכנסיה) פעם אחר פעם ו לא יאומן הם לא עושים כמעט שום דבר!!!!!!!!!!!!! ההצהרות האלה נמאסו על כל יהודי באשר הוא חכי"ם זה לא עוזר, תטפלו בזה באמת תפסיקו להיות כמו בכל מדינות אירופה שלפני השואה (הראשונה, אם אתם מבינים…..)שרק אמרו 'זה לא יפה להציק ליהודים' זה אבסורד שאתם לא באמת עושים עם זה משהו כי יש לכם המון כח בממשלה המטופשת הזו למה אתם לא מציבים אולטימטום לביבי הזה שלא אכפת לו מאיתנו בכלללל כן, תציבו אולטימטום לפירוק הממשלה זה כבר סכנת נפשות ממש תקומו כבר לפני שלא יהיה מי שיצביע לכם כי כולנו נמות מהפיגועים של לובשי המדים המתועבים האלה

    26. 18

      סוף לאדישות חברי הכנסת תפסיקו עם ההצהרות האלה

    27. 17

      בבקשה ממכם רדיו קול חי לעשות רעש ציבורי כל כך גדול מזה כדי שזה לא יחזור על עצמו וכולל ללחוץ על הפוליטיקאים שלנו כי אי אפשר יותר אני בתור חרדי שגם היה מקרה שבו אני הזמנתי משטרה נגד משרד חילוני שתעללו בי ובעוד כמה חרדים שהמתנו בתור כמו כולם ועשו הכל כדי לא לתת לנו שירות והגיעה משטרה והפכו אותי לאשם .ממאשים לנאשם כבר באמת עברו כל גבול

    28. 16

      חוצפנייייייייייייייייייייייים יותר מידייייייייייייייי
      עברו ממזמן את הקו האדום!!! שיתבישו להם!!

    29. 15

      חוצפנייייייייייייייייייייייים יותר מידייייייייייייייי
      עברו ממזמן את הקו האדום!!! שיתבישו להם!!
      גם אני ראיתי את הסירטונים ובכיתי פשוט הזדעזעתיייי!! מתנהגים כמו חיות !! ובמיקרה הזה לא להבדיייללללללללללל!!\
      עיצבבנו אותייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    30. 14

      גם אני ראיתי את הסירטונים ובכיתי פשוט הזדעזעתיייי!! מתנהגים כמו חיות !! ובמיקרה הזה לא להבדיייללללללללללל!!\
      עיצבבנו אותייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

    31. 13

      שלום לכולם, ממש בושה איך נראית התנהלות המשטרה במה שנוגע לציבור החרדי וכמו שאמר אחד מאנשי התקשורת שיום אחד שזה כבר ימאס לגמרי יצאו כל הציבור החרדי בהמוניו לרחובות הערים וזה ודאי ייצא מכלל שליטה ואז עוד נראה איפה תשימו את עצמיכם בתקוה לבשורות טובות בקרוב ממש אמן כן יהי רצון!!!

    32. 12

      כך גם התחילו הגרמנים ואף אחד לא חלם לאן זה ידרדר
      האם נהיה כחולמים?

    33. 11

      כל זה עושה ביבי כדי להסיט את התקשורת ממנו ויודע שהחרדים בכל מצב בכיס שלו

    34. 10

      זב פשוט הזיה!
      אשקרה אינדיפדה לחרדים
      אנחנו חיים במדינה יהודית אייך זוועות כאלה יכולות לקרות ןכולם נשארים בשקט
      צריך לצועקקקקקקקקק
      זהו אין לי יותר מה לכתוב:(:(:

    35. 9

      הם זה שוטרים או מחבלים