ראה"מ נתניהו: "נבנה מסלול יציאה נפרד לערים האדומות" • צפו

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נתניהו: "נבנה מסלול יציאה נפרד לערים האדומות" • צפו

    צפו: ראש הממשלה נתניהו בעדכון קצר על רקע מגמת הירידה בתחלואה: "נבנה מסלול יציאה נפרד לערים האדומות". עוד אמר: "אתמוך בפתיחת התעופה". נתניהו הצהיר כי הוא מתכוון להביא תכנית סיוע כלכלית נוספת

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    על רקע מגמת הירידה בתחלואה וההקלות בסגר שצפויות להגיע לאישור הקבינט, ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר הערב (רביעי) בסרטון שהוא מפרסם כי "הסגר שהובלתי עובד. מספר הנדבקים יורד מידי יום וזה חשוב". ראש הממשלה מוסיף: "אני אדאג לכך שנצא מהסגר הזה מהר ככל האפשר אך בזהירות, באחריות ובהדרגתיות".

    ראש הממשלה נתניהו עדכן: "מחר נכנס את ועדת הקורונה, והדבר הראשון שנחליט עליו זה על מסלול יציאה נפרד לערים אדומות. אנחנו ניתן כלים לראשי הערים על מנת שלא לסכן את יתר האוכלוסייה".

    עוד הוסיף נתניהו "בנוסף, בישיבת הקבינט מחר אני אתמוך בפתיחת התעופה – משום שכל המומחים אמרו לי שאין כאן סכנה בריאותית כאשר אנשים יסעו ישר לשדה התעופה ויצאו החוצה".

    כמו כן, הוסיף ראש הממשלה כי בכוונתו להביא תוכנית סיוע כלכלית נוספת: "אני מתכוון להביא עוד סיוע כלכלי יחד עם שר האוצר. אני שומע את המועקה, אני שומע את הקשיים. גם של העצמאים, גם של העסקים, גם של צעירים ואחרים ואנחנו נציע לכם עוד עזרה. אתם לא לבד".

    "אני רוצה לשבח את רוב רובם של אזרחי ישראל ששומרים על ההנחיות. ביחד ננצח", סיכם נתניהו.



    0 תגובות