הסכם השלום עם האמירויות מגיע למליאת הכנסת

    איתי גדסי No Comments on הסכם השלום עם האמירויות מגיע למליאת הכנסת

    הסכם השלום ההיסטורי עם איחוד האמירויות הערביות מגיע לדיון והצבעה במליאת הכנסת. למעלה ממאה חברי כנסת מתכוונים לנאום טרם ההצבעה

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת התכנסה לפני זמן קצר לדיון והצבעה על אישור הסכמי אברהם לשלום: חוזה שלום, יחסים דיפלומטיים ונורמליזציה מלאה בין מדינת ישראל לבין איחוד האמירויות הערביות.

    יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, בפתח ישיבת המליאה לאישור הסכמי השלום עם איחוד האמירויות הערביות: "אל מול גישת "שטחים תמורת שלום", ניצבה לאורך שנים הגישה האחרת. החזון מומש. הנחישות, האמונה בצדקת הדרך והדבקות באדמת המולדת, שכנעו יותר מכל נסיגה ומכל ויתור".

    בנאומו אמר יו"ר הכנסת: "אלו ימים היסטוריים. ימים של שינוי עמוק באזורנו. ימים שבהם עשורים של תקוות, ושנים ארוכות של מאמץ דיפלומטי ומדיני עיקש, מתנקזים למסמך כתוב אחד המובא היום לאישורנו. אין לי ספק שהדברים שייאמרו כאן יזכו לתהודה, לא רק כאן ועכשיו, אלא במקומות רבים בעולם, ולמשך שנים ארוכות. מי ייתן והם ישמשו קריאה למדינות נוספות ללכת בדרך של שלום וידידות אמת עם מדינת ישראל ואזרחיה".

    אחריו יציג את ההסכם ראש הממשלה ח"כ בנימין נתניהו, ואחריו יישא דברים ראש האופוזיציה ח"כ יאיר לפיד.

    לאחר מכן יתקיים דיון סיעתי כשלכל דובר יוקצו 4 דקות. למעלה ממאה דוברים נרשמו. השר אופיר אקוניס יסכם.

    באופן חריג, על פי החלטת ועדת הכנסת, בדיון יוכלו להשתתף גם שרים וסגני שרים שאינם חברי כנסת. בתום הדיון צפויה הצבעה על אישור ההסכם.



    0 תגובות