מנדלבליט מגיב לזוהר: "איומים לא ירתיעו אותי"

    אליהו גרין No Comments on מנדלבליט מגיב לזוהר: "איומים לא ירתיעו אותי"

    היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיב למתקפה החריפה של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר כנגדו ומסר כי "איומים לא ירתיעו את היועמ"ש מלבצע מלאכתו; הטענה כאילו היועמ"ש נסחט מופרכת ומגוחכת"

    היועמ"ש, אביחי מנדלבליט צילום: תומר נוברג, פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט הגיב היום (רביעי) למתקפה החריפה של יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר כנגדו, ומסר כי "איומים למיניהם לא ירתיעו את היועץ המשפטי לממשלה מלבצע מלאכתו".

    "היועץ המשפטי לממשלה פעל לאורך כל תפקידו וימשיך לפעול ללא מורא וללא פחד ומשיקולים ענייניים בלבד, לפי הראיות והדין", הוסיפו בהודעה שיצאה מטעמו.

    עוד נכתב בתגובה "הטענה כאילו נסחט או הושפע בהחלטותיו כתובע הכללי של מדינת ישראל משיקולים זרים כאלה ואחרים – היא מופרכת ומגוחכת, וממילא החלטות אלה, שהתקבלו לאחר הליך מקצועי וסדור בהשתתפות גורמים רבים, עומדות כעת למבחן שיפוטי, שהוא המבחן הקובע".

    "כפי שהובהר אמש, אין שום זיקה או קשר בין הדברים שנאמרו בכעס בשיחה סגורה בין חברים לפני שנים, בתקופה בה חש ד"ר מנדלבליט פגוע מן ההתנהלות כלפיו, לבין התיקים הנוגעים לרה"מ ואחרים. כל ניסיון להלך אימים באמצעות איום על חשיפת חומרים מכפישים וכיוצא באלה – נדון לכישלון".

    "עוד נציין כי מטבע הדברים, היועמ"ש לממשלה לא יהיה מעורב בטיפול בתלונה שהוגשה בגין התבטאותו של ח"כ זוהר. פניות שהתקבלו בעניין זה הועברו לטיפולה של המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו"ד נורית ליטמן, אשר תבחן את הדברים עם אגף החקירות והמודיעין במשטרה כמקובל".



    0 תגובות