פרסום: נתב"ג צפוי להיפתח מחר בחצות

    ישראל רובין 1 Comment on פרסום: נתב"ג צפוי להיפתח מחר בחצות
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמל התעופה בן גוריון ייפתח מחר (חמישי) בחצות. כך מפרסמת היום (רביעי) העיתונאית עמליה דואק ב'חדשות 12'. עוד על פי פרסומה, היועץ המשפטי לממשלה הבהיר בדיונים הפנימיים בקבינט הקורונה כי יש בעיה בהמשך הסגירה של נתב"ג. חברות תעופה מאיימות בתביעות משפטיות בעקבות הנזקים שנגרמים להן.

    מוקדם יותר היום, הודיע סגן שר התחבורה אורי מקלב במליאת הכנסת במענה לשאילתא בנושא, כי משרד התחבורה פועל לפתיחת השמים לטיסות וכי ביום הקרוב יציג המשרד מתווה מסודר לטיסות בתקופה זו, כמו כן הודיע סגן השר מקלב כי פועלים לצמצום ימי הבידוד לשבים מחו"ל היות וזהו החסם העיקרי המונע את הטיסות של האזרחים שלא רוצים לקבל את ימי הבידוד.

    "מדיניות משרד התחבורה היא פתיחת השמים עם היציאה מהסגר, כעת הממשלה האריכה אמש את ההגבלות עד ליום ראשון בחצות ואיתם גם את המגבלה על הטיסות", אמר סגן שר התחבורה אורי מקלב במליאת הכנסת וציין כי "בניגוד לדיווחים כאלה ואחרים, עמדת משרד הבריאות כפי שהוצגה לנו היא כי הטיסה אפשרית על פי הנחיות כאלה ואחרות".

    סגן השר התייחס כאמור אף לימי הבידוד המצרכים את השבים מחו"ל ואמר כי כעת משרד הבריאות דורש ימי בידוד מלאים לשבים מחו"ל, ימי הבידוד הם קשים גם בארץ ולא רק לשבים מחו"ל, "אנחנו מכירים משפחות ששההו בבידוד שבועות בגלל איכון הטלפון שלהם, אנחנו רוצים לצמצם את ימי הבידוד ונעשה הכל לקצר את מספר ימי הבידוד לשבים ממדינות מסוימות מחו"ל".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש רק 6 מטוסים !!!!!!!!!!!