ש"ס מתנגדת להצעת יהדו"ת: "שבירת כלים שתגרור השלכות חמורות"

    איתי גדסי No Comments on ש"ס מתנגדת להצעת יהדו"ת: "שבירת כלים שתגרור השלכות חמורות"

    לאחר ההודעה של יהדות התורה, בש"ס מבהירים בנחרצות שיתנגדו להקמת ועדת חקירה כנגד האלימות המשטרתית, "ההצעה תביא להשלכות חמורות מצד מצד כחול לבן"

    השר אריה דרעי צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ש"ס הודיעה לפני זמן קצר, כי לא תתמוך בהצעה שתעלה סיעת "יהדות התורה" להקמת ועדת חקירה פרלמנטארית על האלימות המשטרתית החמורה כנגד ילדים ועוברי אורח והאכיפה הסלקטיבית בריכוזים החרדיים, שצפויה לעלות היום להצבעה בכנסת.

    בש"ס הסבירו את התנגדותם בגלל ההתנגדות החריפה של "סיעות הליכוד וכחול לבן שהודיעו לנציגי ש״ס, כי הצבעה היום בעד ועדת חקירה בנושא, כנגד עמדת הקואליציה משמעותה שבירת כלים שתגרור השלכות חמורות".

    בש"ס מזכירים כי בפעם האחרונה "שפעלו כנגד עמדת הקואליציה, כחול לבן הצביעו בעד חוק ההמרה הפוגעני".

    ביהדות התורה מתעקשים שהדבר לא נוגד את המשמעת הקואליציונית. גורם במפלגה "מצפים שש"ס תתן כתף. עבדנו עד כה יחד בהרמוניה ומצפים להמשך שיתוף הפעולה". בדגל טוענים בנוסף שהליכוד יתן חופש הצבעה.

    בהודעת ש"ס נכתב: "ש"ס רואה חשיבות רבה בשמירת המשמעת הקואליציונית שהיא העוגן המרכזי לשמירת כל הקדוש והיקר לעולם התורה ולמדינה היהודית, ולראיה שרק הבוקר כחול לבן הצביעו ביחד עם הקואליציה נגד חוק הנישואין האזרחיים של סיעת ישראל ביתנו. ועל כן, עם כל החשיבות לנושא האלימות, סיעת ש״ס מגלה אחריות ולא תצטרף להצבעה זו בכדי לא לשבור את הכלים'.

    יחד עם זאת, יו״ר ש״ס השר דרעי הנחה את ח״כ אוריאל בוסו להגיש הצעה לסדר דחופה בנושא האלימות המשטרתית ולעקוב מקרוב אחר הטיפול בנושא.



    0 תגובות