ילד הוכש ע"י נחש צפע וניצל הודות לטיפול מקצועי

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ילד הוכש ע"י נחש צפע וניצל הודות לטיפול מקצועי

    ילד כבן 10 הוכש ע"י נחש צפע בפרדסים בסמוך לביתו, והובהל למיון בלניאדו שם קיבל כמות נוגדנים גדולה שהצילה את חייו

    נחש צפע. אילוסטרציה צילום: לוכד הנחשים ארבל לוי
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אמש, ילד כבן 10, תושב קרית השרון בנתניה, יצא בערב עם מספר חברים לטיול קצר בפרדסים הצמודים לשכונת מגוריו. במהלך הטיול, הרגיש לפתע, נשיכה חזקה בכף רגלו ומייד אח"כ החל לחוש כאבים עזים ברגלו..

    הילד התעשת והדליק את פנס הטלפון הנייד וגילה סימני דם וסימני נשיכה בכף רגלו. בסמוך לכף הרגל נראה נחש בצבעים שחור-צהוב. הילד המפוחד התקשר לאביו, שהגיע בתוך מספר דקות למקום.

    האב הזעיק את מד"א והילד פונה למלר"ד ילדים של בי"ח לניאדו, שם קיבל טיפול מקצועי ומסור ע"י מנהלת מלר"ד ילדים ד"ר בלה קוסינובסקי, צוות רופאי ילדים וכן טוקסיקולוג. במהלך הטיפול קיבל הילד חמש מנות של אנטי – סרום על מנת לייצב את מצבו ולהציל את חייו.

    האב סיפר בבית החולים כי "הילדים בשכונה לא נמצאים עכשיו במסגרת, כהורים אנחנו חייבים לאפשר להם לצאת קצת לנשום אוויר.לאחר האירוע המלחיץ הפצתי הודעה לתושבי השכונה שיזהרו מאד בהליכה בשטחים מועדים לפורענות כאלו".

    ד"ר יעקב שכטר, מנהל מחלקת ילדים בבי"ח לניאדו מסר כי "האירוע הזה היה יכול להסתיים אחרת לגמרי. נאלצנו לתת לילד מנה גדולה של נוגדנים על מנת לשמור על חייו. אני פונה להורים – שמרו על ילדיכם והקפידו שיצאו לטיולים כשהם נועלים נעליים ועדיף לא לטייל במקומות בהם קיים חשש להמצאות נחשים".



    0 תגובות