ועדת חוקה אישרה את המשך ההגבלות: תותר יציאה לחתונה

    איתי גדסי No Comments on ועדת חוקה אישרה את המשך ההגבלות: תותר יציאה לחתונה

    ועדת חוקה אישרה ברוב של 9 נגד 6 מתנגדים, את המשך ההגבלות כולל סגירת מקומות עבודה עד לראשון הקרוב. יחד עם זאת אישרה הוועדה הקלות ליציאה מהבית לצורך חתונה בלבד

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ועדת החוקה, בראשות ח"כ יעקב אשר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוקה בראשות ח"כ יעקב אשר אישרה לפני זמן קצר את הארכת התקנות הנוכחיות של הסגר כולל סגירת מקומות העבודה עד ליום ראשון 18.10.20 בחצות. התקנות לרבות ההקלות, ייכנסו לתוקף מידי עם פרסומן ברשומות בשעות הקרובות.

    נציגי הממשלה הבהירו שאם לא יגובש מתווה חדש, החל מיום שישי הקרוב מגבלות התעופה והיציאה לחו"ל יוסרו.

    ההקלות שאושרו: התרת סיבה נוספת ליציאה מהבית מעבר למגבלת הקילומטר, לטובת חתונה של בן משפחה קרוב (או של המתחתנים עצמם) ועורך החתונה. זאת בכפוף למגבלת ההתקהלות של עד 20 אנשים בשטח פתוח ועשרה בתוך מבנה סגור

    יחד עם ההקלות לחתונה, קרא יו"ר הוועדה ח"כ אשר למארגני ההפגנות להימנע מהפגנות במוצ"ש הקרוב ואמר "השבוע לא זמן להפגנות אלא להתכנס בבית; כדי שנוכל לחזור לעבודה; עם ישראל יקבל בשבוע הבא חבילת הקלות גדולה".

    9 ח"כים תמכו בתקנות: היו"ר ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) והח"כים שלמה קרעי, אסנת הילה מארק, אריאל קלנר, עמית הלוי (הליכוד), מיכל וונש, הילה שי וזאן, איתן גינזבורג (כחול לבן), אוריאל בוסו (ש"ס).

    6 ח"כים התנגדו: אוסאמה סעדי, עופר כסיף (הרשימה המשותפת), יואב סגלוביץ', קארין אלהרר (יש עתיד תל"ם), אלי אבידר (ישראל ביתנו), יאיר גולן (מרצ).



    0 תגובות