יו"ר הקואליציה: "שי ניצן צריך להיחקר היום – הוא סחט את מנדלבליט"

    ישראל רובין No Comments on יו"ר הקואליציה: "שי ניצן צריך להיחקר היום – הוא סחט את מנדלבליט"

    בתגובה לחשיפת ההקלטות הדרמטיות של היועמ"ש, יו"ר הקואליציה יוצא למתקפה חריפה כנגד מנדלבליט וקורא לו להתפטר מיידית, "תהיה פה רעידת אדמה אם לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום כנגד ראה"מ" | זוהר הבהיר את דבריו אח"כ, "לא איימתי על מנדלבליט. ראוי שיתפטר"

    מיקי זוהר צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה מיקי זוהר מסביר את דבריו הקשים כנגד היועמ"ש לאחר חשיפת ההקלטות הדרמטיות,"לא איימתי על מנדלבליט" מבהיר זוהר ומוסיף נחרצות, "לאור ההקלטות שנחשפות, ראוי שיתפטר".

    יו"ר הקואליציה לא נרתע מהאיומים כנגדו חזרה מצד ארגוני השמאל ואומר, "הגיע הזמן שנפסיק לפחד לבקר את מערכת המשפט, לא צריך לחשוש מהם".

    זוהר חזר על דבריו ואמר, "הדברים שנחשפים בחודשים האחרונים מעידים על רקבון מוחלט ותפירת תיקים. לא איימתי על מנדלבליט, אם יש לו כבוד עצמי, לאור הדברים שנחשפים, ראוי שיתפטר".

    יו"ר הקואליציה התייחס לדרישה של "התנועה לאיכות השלטון" ממ"מ המפכ"ל לחקור אותו בגין איומים כנגד היועמ"ש, "‏הבנתי ש'התנועה לאיכות השלטון' שפועלת ב"אובייקטיביות" מובהקת הגישה נגדי תלונה על סחיטה ואיומים. ובכן, תירגעו חברים.. לא סחיטה ולא איומים".

    "אמרתי בדיוק את מה שכולם חושבים: מנדלבליט חייב להתפטר לאור האירועים. גם אם ינסו להוציא את דבריי מהקשרם ולומר שאיימתי על מנדלבליט – הם יתבדו" אמר זוהר.

    כזכור, לאחר חשיפת ההקלטות הדרמטיות אמש של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, בהם נשמע מתלונן כי פרקליט המדינה לשעבר שי ניצן "מחזיק אותו בגרון" בשל אי סגירת התיק האישי שלו בפרשת "מנדלבליט-אשכנזי", היום (רביעי) יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר קורא ליועמ"ש להתפטר לאלתר מתפקידו, "לא תהיה ברירה למנדלבליט אלא להתפטר ולבטל את התיקים נגד נתניהו" אומר זוהר.

    יו"ר הקואליציה מבהיר כי הפעם הליכוד לא ישתקו על חשיפות הליקויים הקשים במערכת, "אם מנדלבליט לא יתפטר מתפקידו ויבטל את כתבי האישום נגד נתניהו תהיה פה רעידת אדמה במדינה…", זוהר תקף בחריפות את פרקליט המדינה לשעבר, "שי ניצן איש שמאל קיצוני שהחליט שנתניהו צריך ללכת הביתה והוא רתם את כל המערכת לזה, שי ניצן צריך להיחקר עוד היום הוא לא איש נקי, הוא סחט את מנדלבליט" אמר זוהר בנחרצות בריאיון ל103FM.

    בתגובה לדבריו הקשים של יו"ר הקואליציה, רה"מ נתניהו מתנער מדבריו של ח"כ מיקי זוהר: "הדברים נאמרו ללא ידיעתו של רה"מ והם אינם על דעתו. רה"מ לא שוחח בנידון עם ח"כ זוהר. רה"מ מסתייג מהדברים שאינם מקובלים עליו".



    0 תגובות