מנהל ישיבת 'אור ישראל': "זמן החורף לא מתחיל בגלל שחיפפו בקפסולות"

    אסתי פלד No Comments on מנהל ישיבת 'אור ישראל': "זמן החורף לא מתחיל בגלל שחיפפו בקפסולות"

    מנהל ישיבת "אור ישראל" בריאיון ל"מהדורה המרכזית" טוען כי המטילים את אשמת אי פתיחת המדינה על המדינה היא דמגוגיה, "המדינה שילמה מיליוני ש"ח כדי שמספר ישיבות יחזיקו בחורים בזמן סוכות כדי שלא ידביקו. אנחנו לוקחים את הבחורים לקמפוסים סגורים ומחפפים, לכן המדינה לא רוצה לפתוח את הזמן"

    צילום: פלאש 90
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל ישיבת "אור ישראל" הרב שמואל טירר התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על זמן אלול בישיבה לאחר שסיימו את הזמן ללא חולה אחד בישיבה, "התחלנו את זמן אלול שבוע לפני חודש אלול בגלל תקופת הקפסולות כדי שלא יהיו בתוך זמן אלול. בית המדרש היה מלא עם 400 בחורים באלול".

    כך זה עבד בתחילת הזמן מספר הרב שמואל, "בתחילת הזמן עשינו בדיקות קורונה, בחור אחד אובחן כחולה קורונה, בודדנו את חדר הבחור. עשינו בדיקות נוספות על חשבוננו לכל התלמידים, ואח"כ גילינו שאין שום בחור חולה קורונה".

    לאור ההצלחה, "המל"ל רצה לבוא ולבקר בישיבה לראות איך מתנהלים ללא עיגולי פינות. הבחורים קיבלו 4 ארוחות ביום. יש קיוסק במחיר עלות. אנחנו נותנים להם את המקסימום כדי שלא יצטרכו כלום מבחוץ. ולכן המל"ל הגיעו לבוא ולראות מקרוב איך זה עובד".

    על הבעיות שגרמו להדבקה בישיבות אחרות, כפי שהיו בחורים שיצאו וחזרו לישיבה וגרמו להדבקות אומר הרב טירר, "לבחורים שנמצאים בשידוכים, הגיעו בטו' אלול, ונכנסו לקפסולה מיוחדת בה שהו עד סוף זמן אלול. וועד ו' לא נמצא בישיבה הוא מגיע לישיבה בבני ברק ובי-ם ובסוף היום הם חוזרים הבית".



    0 תגובות