ח"כ שלח בריאיון: "גנץ עשה טעות ואני מאמין לו שהיא בתום לב"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ שלח בריאיון: "גנץ עשה טעות ואני מאמין לו שהיא בתום לב"

    ח"כ עופר שלח בריאיון ל"מהדורה המרכזית" עונה על האפשרות של חזרה למפלגת כחול לבן המורחבת לאור המשבר מול נתניהו, ומה אמר לגנץ בפגישה האישית בביתו לפני פירוק המפלגה?

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר יש עתיד עופר שלח התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לסערה הפוליטית והאיום בבחירות העומד כל העת בממשלה, לדברי שלח הבחירות הבאות ישנו את המפה הפוליטית בגלל משבר הקורונה, "אם במערכות הבחירות האחרונות הוא חזק האלמנט הזהותי, ולהצביע לדומים לי ולמייצגים אותי. האלמנט המעשי מה האיש מציע לי? כדי לחלץ אותי מהמשבר האישי זה יהיה יותר חזק בבחירות הבאות".

    איך ייראו הבחירות הבאות? שלח מזכיר כי כבר "בליל הבחירות לפני התוצאות אמרתי, שבבחירות הבאות לא יספיק למי שרוצה להיות אלטרנטיבה שלטונית, רק לעמעם אמירות או לדאוג שלא יגידו עליו דברים רעים. צריך לבוא עם מסרים חזקים לתת פתרונות ואפילו רעיונות מהפכניים. בנט כרגע נתפס שאדם שמביא פתרונות. זה צריך להיות התפקיד של כולנו".

    האם תהיה אפשרות לחזרה של ברית גנץ-לפיד, ע"י הצבעת אי אמון בממשלה ואז להמשיך ? "אפשר לשחק עם מספרים, בפרקטיקה הפוליטית הדברים לא קורים כפי שגנץ ירצה. אמרתי לו בבית איך ייראו חייו בממשלת נתניהו. הוא עשה טעות ואני מאמין לו שהוא עשה אותו בתום לב. הוא אמר שמקימים ממשלה בכדי לטפל בקורונה אבל נתניהו יחליט מתי ילכו לבחירות".

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אני.פונה.לכול.ערוץ.תקשורת.להפסיק.לאלטר.לתת.במה.לחיכ.מיקי.זוהר.במקום.לבצע.את.עבודתו.בכנסת.זורע.רעל.במדינה.מענין
      אותו.רק.משיותר.להתחנף.לביב.נתניהו.בלבד.הו.שוכיח
      שהו.צריך.לדאוג.לאזרחי.המדינה.בלבד.בקרונה.וגם.בכלכלה.צו.חרום.שהממשלה.קבעה.במקום.זה.הו.עסוק.כול.דקה.איך.לפטר.את.היועץ.המישפטי.לממשלה.רצוי.מאוד.שיפוטר.מיד.מתפקידו.כיור.מפלגת.הליכוד.בכנסת.הו.לא.תורם.שום.דבר.מועיל.אלה.עיפ.התנהגותו.עורס.את.התתמית.של.הליכוד.בכנסת