- רדיו קול חי - -

לאחר נאומו הסוער אייכלר בריאיון: "תמונות הילדים ייזכרו לדיראון עולם"

לאחר הנאום הסוער בכנסת היום (שני) במהלכו הציג מעל בימת הכנסת ח"כ ישראל אייכלר את תמונות הילדים שנפצעו במהלך הפעילות המשטרתית בריכוזים החרדיים התראיין הערב ב"מהדורה המרכזית" והתייחס לנאומו הקשה והסביר את סיבת הצגת התמונות, "אני הגעתי למסקנה שחברי הכנסת באמת לא יודעים מה קורה שם, ששוטר דוחף מישהו בבלפור ישר עושים שיימיניג לשוטרים ועושים רעש תקשורתי, ובאלימות כלפינו מסתירים הכל ומקסימום מראים דלי".

עוד הוסיף אייכלר, "הראתי תמונות בגדול בפלקט של ילדים מדממים שייזכר לדיראון עולם, ועל מה הכו ילדים על כך שרצו ללכת להתפלל".

"עכשיו הם רוצים לסגור את כל השכונות החרדיות ולפתוח לחופשי את שאר הערים", אמר אייכלר והוסיף, "התפקיד שלי זה להילחם עם המשטרה החילונית לא עם המגזר החרדי. אני נלחם בקלגסים שמכים ילדים יהודים. הקורונה היא מגיפה נוראה וצריך להיזהר ממנה, אבל לא יגידו לנו מתי להיזהר בקיץ או ביום כיפור וראש השנה" אמר אייכלר.

בנאומו בכנסת אמר אייכלר: "מי שצריכים להתבייש אלו אותם שליחי השלטון והממשלה, שיצאו במהלך החג לפוגרום אכזרי שלא זכור כמותו. ברשעות וברוע לב, היכו ילדים קטנים, השתוללו בחמת זעם, וגרמו להתקהלות והפצת הנגיף הרבה יותר מכל קבוצה אחרת באוכלוסייה".

אייכלר הבהיר כי "לא כל השוטרים רצו את זה. יש מהם שליבם נכמר להיות קלגסים ולהוציא יהודים מבתי הכנסת, אבל גזרה המלכות". מייד לאח"כ שלף אייכלר את תמונות הילדים שנפצעו והציג אותם מעל דוכן הכנסת, "הנה לכם התמונות המדממות שירשמו לדיראון עולם בהיסטוריה של עם ישראל. יהודים מוכים ומדממים על תפילה בבית כנסת".

בסיום דבריו אמר אייכלר, "מצפוני היהודי לא יאפשר לי לתת את אמוני בממשלה ששולחת קלגסים להתאכזר לילדים יהודים. לא אצביע אמון היום עם הממשלה".