אלמנת הנרצח לשופטי העליון: "תוכלו להגיד שידכם לא שפכו את הדם הזה"?

    ישראל רובין 2 Comment on אלמנת הנרצח לשופטי העליון: "תוכלו להגיד שידכם לא שפכו את הדם הזה"?

    בג"ץ ידון בעתירת משפחת המחבל חליל דויכאת, שמבקשת למנוע את הרס ביתו. אלמנת הנרצח הרב שי אוחיון הי"ד: "האם מי שמונע את הריסת המחבל יכול להרים את ידיו ולומר 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'? יש לי ספק גדול מאוד"

    בג"צ צילום: פלאש90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בית המשפט העליון ידון היום (שני) בעתירת משפחת המחבל חליל מחמד דויכאת אשר רצח לפני מספר שבועות את הרב שי אוחיון ז"ל בפיגוע דקירה בצומת סגולה בפתח תקווה.

    את העתירה למניעת הריסת בית המחבל הגיש ארגון הדה לגיטמציה "המוקד להגנת הפרט" שבמימון של ממשלות אירופה מגן על מחבלים ובי משפחותיהם.

    במכתב שפירסמה אלמנתו של הרב שי, סיוון, עם כניסתה לאולם בית המשפט היא פנתה אל השופטים בדרישה ברורה למנוע את הרצח הבא: "אני מייחלת שבורא עולם שהוא 'אל נקמות' הוא יקום את נקמתו מאותם אלו שרצחו את בעלי. ההרגשה שלי שהחמלה על סביבתם של המרצחים השפלים היא בגדר "רחמנות על אכזרים". כי כשאין הרתעה- אין מחשבה של פחד למפגע והמחבל הבא לצאת ולעשות ככל העולה על רוחו השפלה".

    אוחיון התייחסה להחלטת נשיאת בית המשפט העליון חיות מהשבוע שעבר שלפיה לא יתקיים דיון נוסף על הריסת בית המחבל אשר רצח את לוחם גולני עמית בן יגאל ז"ל: "בראשי עוברת המחשבה אם היה נהרס ביתו של המחבל שרצח את עלם החמודות החייל עמית בן יגאל הי"ד, יש סיכויים רבים מאוד שהרוצח של בעלי הי"ד היה חושב פעמיים על הצעד הנורא אותו הוא ביצע".

    "מדובר באנשים ששיקולים אלו הם גורם מכריע בצאתם לבצע את זממם, פעמים הרבה יותר מהשיקול של נטילת חיים. לצערנו. מה נאמר במקרה שלנו בו ידוע טוב מאוד מי הרוצח השפל? ידוע טוב מאוד מהי סביבתו! ידוע טוב מאוד לכל גורמי המקצוע מהשב"כ וצה"ל, ולכל מי שהגיון בראשו שהריסת ביתו היא הרתעה מועילה, והיא חייבת להיות כדי למנוע את הרוצח הבא מלעלות במחשבתו לצאת מביתו! כל הסיבות של הרחמים על סביבת יציאת המחבל מביתו, הם רחמים שעלולים להפוך להתאכזרות על רחמנים שעלולים להיפגע ח"ו מהיעדרותה של ההרתעה", הוסיפה אלמנת הרב אוחיון הי"ד.

    אוחיון הדגישה ואמרה כי: "אני לא רוצה לשמוע חס ושלום על עוד מקרה נורא כמו שאנו עברנו ועוברים. זה נורא. זה קשה. זה איום ונורא. אין מילים כדי להסביר את עוצמות הכאב והחיסרון. תקוותי היא שאנו נהיה האחרונים שסובלים סבל מחריד שכזה, אבל בשביל זה אנו חייבים לעשות מעשה ולייצר הרתעה. אנו חייבים להשתדל למנוע את המחבל הבא. זוהי חובה מוסרית וערכית כלפי כל מי שחי פה בארץ ישראל. האם מי שמונע את הריסת המחבל יכול להרים את ידיו ולומר "ידינו לא שפכו את הדם הזה"? יש לי ספק גדול מאוד בלב, ולא רק לי".

    מתנועת "אם תרצו" אשר מובילה את המאבק באקטיביזם השיפוטי של בג"ץ נמסר: "מדיניות המלחמה בטרור הופקעה מידי אנשי המקצוע ונבחרי הציבור ונחטפה ע"י מערכת המשפט שאין להם יד ורגל בנושא. הגיע הזמן שבג"ץ יגן על אזרחי ישראל ולא על המחבלים".

    אל הדיון צפויות להגיע משפחות שכולות רבות מפורום "בוחרים בחיים" כדי לתמוך בסיון אוחיון ובמשפחתה ובכדי להשמיע קול זעקה נגד אותו ארגון דה לגיטימציה שפועל להגנה על מחבלים ובני משפחותיהם.

    סא"ל במיל' בועז קוקיא, אביו של לוחם הנח"ל רון ז"ל אשר נרצח בפיגוע בערד החבר בפורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות, יגיע להביע את מחאתו היום בבג"ץ אמר כי: "מדובר בעוד רצח מזעזע של יהודי וישראלי שיכול היה להימנע לו חבילת ההרתעה נגד הטרור, שפורום "בוחרים בחיים" מקדם הייתה מתקבלת. הריסת בתי מחבלים היא צעד הרתעתי היחידי הקיים היום כדי להיאבק במחבלים. הגיע הזמן שבג"ץ יפסיק להתערב בלחימה בטרור ובמדיניות ענישת המחבלים ותומכיהם".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      רצח הרב שי אוחיון ז"ל הוא טרגדיה איומה והרשויות ימצו איתו את הדין במלואו. אין צורך ותועלת בהריסת ביתם של בני משפחתו, להמיט עליהם אסון שלא באשמתם, ולהוסיף עןד אנשים למעגל השנאה. ייתן הוא את הדין ולא בני ביתו. הרס הבית לא יביא נחמה למשפחה הכואבת ואני מתפלל שלא יידעו עוד צער.

    2. 1

      לא יאומן !!!!! זה מדינה של יהודים או לא????? לא יאומן שבמדינה של יהודים שנרצחים יש בית משפט על המינימום שבמינימום שאפשר לעשות וחייבים לעשות צריך להוציא את ככככככככככככככככל הארגוני שמואל למיניהם מחוץ לחוק. בושה וחרפה למדינת ישראל