חוקר בתיקי נתניהו התלונן על תפירת תיקים נגד ראה"מ

    ישראל רובין No Comments on חוקר בתיקי נתניהו התלונן על תפירת תיקים נגד ראה"מ
    פתיחת משפטו של ראה"מ צילום: פלאש90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב (ראשון) חושף העיתונאי עמית סגל כי אחד החוקרים בתיקי נתניהו התלונן על תפירת תיקים פלילית נגד ראש הממשלה. ראש מח"ש שמונתה על ידי שי ניצן ורוני אלשיך סירבה לפתוח בחקירת התלונה וגלגלה את החוקר המתלונן מכל המדרגות.

    ‏לאחר הפרסום פנו פרקליטי נתניהו בדרישה להעביר לידיהם את החומר הרלבנטי. התובעת ליאת בן ארי סבורה שאין דבר כזה אך ליתר ביטחון מבקשת "בדחיפות" תוך שעות ממח"ש את המידע.

    ‏ואז מתגלה דבר מעניין. סגן ראש מח"ש מספר שהיה גם היה. וטויח גם טויח. ושלכאורה יש שלושה בכירים בפרקליטות שיכולים להעיד על כך.

    ‏סוף דבר: למרות שליאת בן ארי דורשת "בדחיפות עליונה" את הפרטים כדי לעדכן את ההגנה, משמתברר שיש טענות שהדבר כן קרה, היא לא מעדכנת בכך את פרקליטי נתניהו ואלוביץ' כבר קרוב לחודש משנודע לה.

    פרקליטי ראה"מ אמרו בתגובה: "שוב נחשף שבכירים במשטרה ובפרקליטות ביצעו בכוונה מעשים פליליים כדי לתפור תיקים נגד ראש הממשלה נתניהו: סחיטת עדי מדינה, ניגודי עניינים של החוקרים והפרקליטים, טיוח חקירות ושקרים לבית המשפט ולציבור.

    ברור לכולם שהתיקים נגד ראש הממשלה נתניהו תפורים. רק חקירה עצמאית ובלתי תלויה תגלה את כל האמת ותעשה צדק".

    ‏תגובת הפרקליטות: "רק לאחר הפרסום בעניין, בחלוף מספר שנים, העלו גורמים שונים במח"ש מטעמים השמורים עימם, להעלות טענות בעניין זה. בעקבות זאת נערך בירור, בהובלת המשנה לפרקליט המדינה במטרה לבחון את העניין לגופו ולהשיב לפניית הסניגורים בנושא. ‏בירור זה העלה, בין היתר, כי אותם גורמים במח"ש לא ערכו כל תיעוד לפנייה הנטענת, והם אף שללו שהיא נקשרה למר חפץ".

    עוד נמסר: "תוצאות הבירור יפורטו במסגרת המענה לבקשת הסניגורים לעיון, ואשר לאחר עיון בה הוחלט בפרקליטות מיסוי וכלכלה להשיב לכלל הטענות במרוכז. אין בכוונתנו לנהל את המשפט בתקשורת".



    0 תגובות