מרן שר התורה: "לפתוח את הת"ת והישיבות"; בבעלז יתקיימו לימודים

    צבי טסלר No Comments on מרן שר התורה: "לפתוח את הת"ת והישיבות"; בבעלז יתקיימו לימודים

    על רקע הסגר המחמיר והמשך הלימודים בת"ת ובישיבות, מרן שר התורה הורה לפתוח את מוסדות החינוך אך עדיף כי ייפתחו בהסכמת הרשויות. בבעלז הודיעו על חזרה ללימודים

    מרן שר התורה רק חיים קנייבסקי
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת זמן החזרה ללימודים ועל רקע הסגר החמור בכל רחבי הארץ שימנע את פתיחת הלימודים כרגיל, מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי אמר היום (ראשון) ש"צריך לפתוח את תלמודי התורה והישיבות", יחד עם זאת הבהיר מרן שר התורה "וכמובן שעדיף בהסכמה".

    בלשכת ראש עיריית ירושלים אומרים, כי לבקשת ראש העיר ירושלים משה ליאון, הורה מרן הגר"ח קנייבסקי כי הלימודים בתלמודי התורה בירושלים לא יפתחו עד להסכמה עם הרשויות.

    מנגד, ‏בבעלזא מודיעים על חזרה ללימודים: בהוראת כ"ק האדמו"ר, תלמידות בי"ס 'בית מלכה' יחזרו מחר (שני) ללימודים כרגיל. התלמידות התבקשו שלא לבוא בתלבושת האחידה, ולהביא את ספרי הלימוד בשקית ולא בילקוט.

    מנהלי המוסדות עורכים דיונים לקראת האפשרות של חזרה לבתי הספר, רוב הערים החרדיות מסומנות באדום על פי מתווה הרמזור, הנתון אינו מאפשר פתיחת לימודים לפי משרד הבריאות. כזכור ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי שני ההחלטות השגויות שקיבלו לאחר היציאה הראשונה מהסגר היא פתיחת האולמות ופתיחה מהירה של בתי הספר. לכן צפויה הפעם חזרה מדורגת ואיטית יותר בפרט בערים האדומות.

    הערב בריאיון ל'מהדורה המרכזית' אמר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו כי מתווה הישיבות עבד מצוין וכי יש לדון כבר בימים הקרובים על חידושו.

     



    0 תגובות