שר הבריאות: "מי שיוצא בקריאה לפתוח הכל – הורס את הכלכלה ואת החיים"

    איתי גדסי No Comments on שר הבריאות: "מי שיוצא בקריאה לפתוח הכל – הורס את הכלכלה ואת החיים"

    שר הבריאות השתתף בחנוכת מחלקת קורונה אזרחית שתתופעל ע"י צה"ל, שר הבריאות התייחס ליציאה מהסגר והבהיר כי תהיה יציאה מדורגת ואחראית כדי שלא נצטרך לסגור שוב. אדלשטיין דרש פיצוי אמיתי לעסקים ולא "דמי כיס"

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין חנך היום (ראשון) עם שר הביטחון בני גנץ את בית החולים הצבאי הראשון לחולי קורונה שהוקם בבית החולים רמב"ם בחיפה. בהמשך צפוי שר הבריאות לסייר בבתי חולים נוספים בצפון.

    שר הבריאות שיבח את העובדה שבית החולים הצבאי יורכב מאנשי רפואה בסדיר ולא מאנשי מילואים, כדי שלא יבואו על חשבון כוח אדם הרפואי האזרחי.

    שר הבריאות בדבריו בבית החולים התייחס לאסטרטגיית היציאה אותה יביא לאישור קבינט הקורונה בשלישי, לדבריו, "בשלישי אציג התחלה של שחרור הדרגתי, בטוח ואחראי שיש בו כדי להשאיר את התחלואה נמוכה באופן שמערך קטיעת שרשרת ההדבקה יתפוס את הנדבקים. יש אפשרות לעשות זאת בתנאי שלא ניגרר לפופוליזם" הבהיר אדלשטיין.

    שר הבריאות הזהיר מיציאה מהירה, "כולם רואים את הנתונים של ירידה מסוימת בתחלואה. אבל מי שיוצא בקריאות לפתוח באופן מיידי את הכל – הורס את הכלכלה ואת החיים של בני האדם, של מי שסבל מספיק. אי אפשר לפתוח ותוך כמה שבועות להביא לסגירה נוספת".

    שר הבריאות פנה לשר האוצר ואמר, "אנחנו כממשלה חייבים לדאוג שאותם בעלי עסקים ואנשים שהפסידו המון, יקבלו לא רק דמי כיס, אלא בזמן אמת פיצוי מלא. ובכוונתי להאבק למען זה" אמר שר הבריאות והוסיף, "לא יכול להיות מצב שאנחנו דורשים הגבלות ואחר כך עצמאים ועסקים לא קיבלו את הפיצוי הנדרש. לא אתן למצב הזה להימשך. יש נתונים מעודדים. כל השאר תלוי בכל אחד מאיתנו".



    0 תגובות