בשני: בג"ץ ידון בעתירת המחבל שרצח את הקדוש הרב שי אוחיון הי"ד

    איתי גדסי No Comments on בשני: בג"ץ ידון בעתירת המחבל שרצח את הקדוש הרב שי אוחיון הי"ד

    מחפשים צדק והרתעה: המחבל מבקש מבג"ץ להורות שלא יהרסו את ביתו | האלמנה סיוון אוחיון אמרה לקראת הדיון: "מקווים ורוצים להאמין שהצדק יעשה ובית המחבל יהרס – זוהי חובתה המוסרית והערכית של מדינת ישראל לדאוג לבטחון תושביה"

    הקדוש הרב אוחיון הי"ד לצדו של מרן הגר"ע יוסף זיע"א

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (שני) ידון בג"צ בעתירת המחבל עבד אלחאל דויקאת רוצחו של הרב שי אוחיון הי"ד בפיגוע הדקירה הקשה בפ"ת לפני כחודשיים, המחבל עתר עם בני משפחתו יחד עם ארגון השמאל הקיצוני המוקד להגנת הפרט בדרישה כי בית המחבל לא ייהרס בידי צה"ל. כזכור לפני כשלושה ימים דחתה נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות בקשה לדיון נוסף בפסק הדין שהורה שאין להרוס את בית המחבל שרצח את החייל עמית בן יגאל הי"ד.

    נזכיר כי לפני כשבועיים הוציא שופט בימ"ש העליון ניל הנדל צו ביניים האוסר על צה"ל להרוס את בית המחבל עד לדיון בעתירה.

    לקראת הדיון הביעה אלמנתו של הרב שי, סיוון אוחיון, תקווה כי העתירה תדחה והשופטים יורו על הרס בית המחבל "אנחנו מקווים ורוצים להאמין שהצדק יעשה בכדי למנוע מהרוצח הבא לצאת מביתו ולקחת נפש ולהרוס בית ומשפחה שלמה, שכן זוהי חובתה המוסרית והערכית של מדינת ישראל לדאוג לבטחון תושביה".

    עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו אשר מייצג את משפחת אוחיון במימוש זכויותהם כנפגעי עבירה יגיע מחר עם בני המשפחה לדיון "מחר נגיע לדיון עם אלמנתו וקרוביו של הרב שי אוחיון הי"ד ונבקש להעביר את המסר לאוזני שופטי בג"ץ. הגיע הזמן לעצור את שפיכת הדם של אזרחי ישראל בשל היותם יהודים בארצנו. אל תמנעו מצה"ל לבצע את המינימום הנדרש כדי להביא להרתעה נגד אנשים שכל מאוויהם זה רצח יהודים".

     

     



    0 תגובות