על רקע המשבר הכלכלי: מנכלי"ת משרד האוצר מסיימת את תפקידה

    איתי גדסי No Comments on על רקע המשבר הכלכלי: מנכלי"ת משרד האוצר מסיימת את תפקידה

    מנכלי"ת משרד האוצר קרן טרנר, כשמונתה ע"י שר האוצר ישראל כץ, סיימה את תפקידה חודשים ספורים לאחר כניסתה לתפקיד. טרנר: "אני מודה לשר כ"ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת"

    ישראל כץ צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ישראל כ"ץ, ומנכ"לית משרדו, קרן טרנר, הודיעו היום (ראשון) כי הגיעו להסכמה משותפת על סיום תפקידה של טרנר בשבועות הקרובים לאור בקשתה האישית. טרנר שהייתה מנכלי"ת משרד התחבורה בתקופת כץ, עברה יחד עם כץ לבקשתו, לכהן כמנכלי"ת משרד האוצר. כזכור לפני כחודש התפטר מנהל אגף התקציבים באוצר שאול מרידור על רקע מחלוקת מקצועית מול שר האוצר.

    שר האוצר ישראל כ"ץ מינה את מנהל רשות המיסים, ערן יעקב, לתפקיד ממלא מקום מנכ״ל המשרד עד למינוי קבע שיסוכם בהמשך.

    שר האוצר ישראל כ״ץ אמר לאחר הודעת סיום תפקידה: "עבודתה של קרן הייתה יוצאת דופן ותרמה רבות למגזר הציבורי ולאזרחי המדינה. אני מודה לה בשמי ובשם ממשלת ישראל על שנים של עבודה משותפת במשרדי התחבורה והאוצר, שהובילה להישגים רבים שהשפיעו על כל בית בישראל. אני מאחל לקרן הצלחה רבה בהמשך הדרך".

    מנכ״לית משרד האוצר, קרן טרנר אמרה, "אני מודה לשר כ"ץ על שנים ארוכות של עבודה משותפת למען רווחת אזרחי ישראל במשרדי התחבורה והאוצר. אני משוכנעת שיחד עם אנשי המקצוע המסורים במשרד, הוא ינהיג תכנית כלכלית רחבה לטיפול במשבר הכלכלי עקב התפרצות נגיף הקורונה".

     



    0 תגובות