הרה"ר בפניה דחופה: לאפשר לזוגות להתחתן בהתאם להנחיות

    איתי גדסי 1 Comment on הרה"ר בפניה דחופה: לאפשר לזוגות להתחתן בהתאם להנחיות

    הרב הראשי לישראל הגר"ד לאו בפניה דחופה לראה"מ נתניהו ושר הבריאות אדלשטיין: לאפשר את קיום חתונתם של זוגות רבים המבקשים להתחתן בהתאם להנחיות

    הגאון הרב דוד לאו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות פניות של זוגות רבים ולקראת הדיון בקבינט היום, פונה הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו בפניה דחופה אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יולי אדלשטיין לאפשר את קיום חתונתם של זוגות רבים המבקשים להתחתן בהתאם להנחיות.

    במכתבו כותב הרב הראשי כי הזוגות נמצאים בתקופה זו בחוסר ודאות ובחשש שיצטרכו לדחות את חתונתם, וזאת בשל מגבלת המעבר מעיר לעיר שמונעת את קיום החתונות.

    הרב הראשי מדגיש במכתבו כי החתונות מתוכננות להתקיים בהתאם להנחיות ולמגבלת 20 המשתתפים, אך במצב הנוכחי כמעט ולא מעשי כעת לקיים את החתונות.

    בסיום מכתבו כותב הרב הראשי לראש הממשלה ולשר הבריאות: "בטוחני כי כמי שמכירים בחשיבות ובחיוניות של זוגות המבקשים להקים בית נאמן בישראל, תדעו לשלב בין הצורך בתיקון התקנות לבין חובת הזהירות הנדרשת ותשכילו למצוא פתרון לנושא".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חשוב מאוד לאפשר לזוגות צעירים להתחתן, וכן חשוב לאפשר פתיחת בתי כנסת, ומוסדות הלימוד למיניהם, ועריכת בריתות, ופתיחת עסקים ועוד ועוד.
      כידוע ביה"ד הרבני מגרש כל שנה למעלה מ-10.000!!! משפחות, [וכבר גדולי ישראל כתבו מכתב נגד ביה"ד, שאינו פועל כפי התורה, וכופה גיטין שלא כהלכה, ומרבה ממזרים בישראל, והורס את כרם בית ישראל, ובנוסך, במקום להרבות שלום בית, כפי שנהגו רבני ישראל בעבר, לצערי, היום ביה"ד הרבני מרבה פירוק משפחות]
      אדם שעיסוקו ועבודתו ופרנסתו מגירושין, תמיהני, בדיוק הוא מדבר ובדיוק על חתונות…?
      משל למה הדבר דומה, לבעל אולם שיבקש לאפשר חתונות, ברור שיש לו רווח מכך, בשונה למשל ממסוכניק, שאין לו שום הנאה מכך…..