בכירים בכחול לבן: "מוכנים לדחות את התקציב אם נתניהו רציני"

    ישראל רובין No Comments on בכירים בכחול לבן: "מוכנים לדחות את התקציב אם נתניהו רציני"

    בכירים בכחול לבן אומרים כי הם מוכנים לדחות את התקציב טכנית, ובלבד שנתניהו "יהיה רציני ויקיים את ההסכם". זאת, למרות המכתב החריף ששיגר גנץ לנתניהו ביום חמישי | יו"ר האופוזיציה לפיד: "חוסר אחריות"

    נתניהו וגנץ במליאה
    גנץ ונתניהו צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר המכתב הזועם ששיגר יו"ר כחול לבן בני גנץ לראש הממשלה נתניהו ביום חמישי האחרון, בו דרש בנחרצות לקדם מיידית את תקציב המדינה לשנת 2021, ב'ישראל היום' מפרסמים הבוקר מפי בכירים בכחול לבן כי הם מוכנים לדחות את התקציב, במידה ומדובר בדחייה טכנית בלבד ו"רק אם ראש הממשלה יהיה רציני ויקיים את ההסכם".

    הגורמים מבהירים, כי "המהומה שהקמנו בימים האחרונים והפנייה של גנץ במכתבו לנתניהו להעביר באופן מיידי את התקציב היא רצינית ביותר". עם זאת, כאמור הם מוכנים להאריך במעט את המועד מבחינה טכנית.

    יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד הגיב לפרסום הבוקר ומתח ביקורת חריפה על הנכונות לדחייה: "לדחות שוב את התקציב זה לדחות סיוע לנכים, לאנשים עם צרכים מיוחדים, לסכן את בטחון ישראל, לסכן את הדירוג הכלכלי שלנו, להעמיק את הגירעון. ביום שבו כל עסק חמישי בישראל עומד להסגר והעצמאים בקריסה לדחות שוב את התקציב זה מעשה של טירוף גמור. ‏זה חוסר אחריות לאומי ברמה שלא היתה כמותה. אם כחול לבן יסכימו לזה זה לא 'ישראל לפני הכל', זה הכסא לפני הכל".



    0 תגובות