מכבי פותחת מרכז רפואי חדש בגני איילון באחיסמך

    עפר גדנקן No Comments on מכבי פותחת מרכז רפואי חדש בגני איילון באחיסמך

    בתמונה : הגאון רבי אברהם יצחק ברוידא שליט"א בביתו באחיסמך

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת פתיחת המרכז הרפואי החדש של מכבי בגני איילון, ערך מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי ר' משה שלזינגר סיור בשכונה ונפגש עם הגאון רבי אברהם יצחק ברוידא שליט"א שמלווה את מכבי לאורך שנים בעצה ובהכוונה.

    הגאון רבי אברהם יצחק ברוידא שליט"א, בירך על פתיחת המרכז הרפואי החדש וציין שחלק גדול מתושבי המקום החדשים הם חברי מכבי והוא בטוח שמכבי תשקיע במקום בשירותים ובשירות כפי שעושה בבני ברק ובערים חרדיות אחרות ברחבי הארץ.

    יצוין, שראש המחוז החדש ד"ר חגי פרנקל שנכנס לתפקידו לאחרונה, ערך אף הוא סיור במקום עם כניסתו והחליט לפתוח מרכז רפואי באופן מיידי לאור האכלוס הגדול במקום.

    מנהלת המרחב הגב' מלי מזרחי ציינה בסיפוק רב על החלטת ראש המחוז וציינה שבשכונת גני איילון הגיעו לגור אלפי תושבים וחלקם הגדול הם חברי מכבי וחשוב לנו להעניק להם את השירות  המקצועי והמיטבי שלנו כפי שמכבי מעניקה בערים חרדיות אחרות בארץ ומובילה את השירות באיכות הרפואה עם צוות של מומחים במגוון השירותים.

    עוד מציינת הגב' מלי מזרחי שבמרפאה החדשה שתוקם לאחר החג בע"ה יוכלו תושבי המקום להנות ממרכז רפואי גדול ומרווח עם נגישות לכל התושבים ועם רפואה ראשונית ומקצועית, מעבדה, סיעוד וצוות מזכירות מותאמות לקהילה.

     



    0 תגובות