ראה"מ נתניהו: "שמרו על ההנחיות, גם בחג שמחת תורה" • צפו

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נתניהו: "שמרו על ההנחיות, גם בחג שמחת תורה" • צפו

    ראש הממשלה נתניהו מפציר באזרחי ישראל ערב חג שני של סוכות: "אל תלכו לבתי כנסת. תתפללו בחוץ ובריחוק. אל תרקדו. אל תדביקו ואל תידבקו; אין חילול השם גדול יותר מזה שבגלל שמחת תורה נאבד חיים, ואין אסון גדול מזה. התפללתם בחוץ ושמרתם על ההנחיות? קידשתם גם התורה וגם את החיים"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ראש הממשלה בנימין נתניהו, קורא הערב (חמישי) לאזרחי ישראל לשמור על ההנחיות גם בהושענא רבא וחג שמחת תורה: "אני פונה הערב לאזרחי ישראל, ובמיוחד לציבור המתפללים. אנחנו ערב שמחת תורה, שמחת תורה הוא חג נפלא, אנחנו מסיימים לקרוא את החומש ומתחילים מבראשית, הוא אחד החגים המרגשים ביותר שבו אנו קוראים: 'כי מציון תצא תורה ודבר השם מירושלים' – התפילה הזאת שעוברת איתנו מדור לדור, מלווה אותי בכל שמחת תורה בכל שנה".

    ראש הממשלה ממשיך ואומר "ואותה התורה, אומרת לנו לקיים מצווה נוספת: 'ונשמרתם מאד לנפשותיכם'. בלי לעגל פינות, בלי להגיד 'לי זה לא יקרה'. תורתנו היא תורת חיים, ולכן אנחנו צריכים לעשות הכל כדי לשמור על החיים שלנו ושל חיי יקירינו".

    "אל תלכו לבתי כנסת. תתפללו בחוץ ובריחוק. אל תרקדו. אל תדביקו ואל תידבקו", מפציר נתניהו. "אין חילול השם גדול יותר מזה שבגלל שמחת תורה נאבד חיים, ואין אסון גדול מזה. התפללתם בחוץ ושמרתם על ההנחיות? קידשתם גם התורה וגם את החיים".

    ראש הממשלה ערך ברכת 'מי שברך' לכל חולי הקורונה בישראל: "אני אשמח שכל מי שצופה בנו עכשיו, ורוצה בכך, יקרא יחד איתי: מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבוֹתֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקֹב מֹשֶׁה וְאַהֲרֹן דָּוִד וּשְׁלֹמֹה הוּא יְבָרֵךְ וִירַפֵּא אֶת כל חולי הקורונה בישראל ויגרש מגיפה מעלינו, הַקָּדוֹשׁ בָּרוּךְ הוּא יִמָּלֵּא רַחֲמִים עָלָיהם לְהַחֲלִימם וּלְרַפְּאם וּלְהַחֲזִיקם וּלְהַחֲיוֹתםֹ, וְיִשְׁלַח להם מְהֵרָה רְפוּאָה שְׁלֵמָה מִן הַשָּׁמַיִם לְרַמַ"ח אֵבָרָיהם וּשְׁסָ"ה גִּידָיהם בְּתוֹךְ שְׁאָר חוֹלֵי יִשְׂרָאֵל, רְפוּאַת הַנֶּפֶשׁ וּרְפוּאַת הַגּוּף, הַשְׁתָּא בַּעֲגָלָא וּבִזְמַן קָרִיב. וְנֹאמַר אָמֵן".



    0 תגובות