הליכוד בתגובה לדרישת גנץ: "כחול לבן ממשיכים לעסוק בפוליטיקה"

    איתי גדסי 1 Comment on הליכוד בתגובה לדרישת גנץ: "כחול לבן ממשיכים לעסוק בפוליטיקה"

    בליכוד מגיבים לדרישת יו"ר כחול לבן להכין ולהעביר מיידית תקציב לשנת 2021: "כחול לבן ממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה כדי להסיט את האש ממפלגתם המתפרקת, בזמן שראש הממשלה נלחם בקורונה"

    צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במפלגת הליכוד מגיבים לדרישתו הנחרצת של יו"ר כחול לבן, בני גנץ, להתחיל מיידית בהכנת תקציב המדינה לשנת 2021 – כפי שכתב היום במכתבו לראש הממשלה נתניהו.

    "כחול לבן ממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה כדי להסיט את האש ממפלגתם המתפרקת, בזמן שראש הממשלה נלחם בקורונה. נשמח אם גנץ יפתור את הבעיות הפנימיות שלו, אך לא באמצעות חרחור ריב שיוביל את ישראל לבחירות", מוסרים בליכוד.

    "בנוסף לכך, כחול לבן מסתירים מהציבור עובדה פשוטה: הליכוד וכחול לבן כבר הסכימו ביניהן וחוקקו חוק להעביר את תקציב 2020 במהלך חודש דצמבר, ובמקביל להתקדם בהכנת תקציב 2021. זו הדרך לייצב את הכלכלה. כמו כן, בשעה שכחול לבן מתלוננים וכותבים מכתבים על עצירת המינויים, הם אלה שעוצרים את המינויים בעצמם, על ידי כך שהם מסרבים לקיים את וועדת המינויים המשותפת עם הליכוד, כפי שסוכם בהסכם הקואליציוני", הוסיפו במפלגה.

    עוד מסרו: "ראש הממשלה העביר יותר תקציבים ממנהיגים אחרים בעולם ויש לו רקורד מוכח בבניית כלכלת ישראל, לעומת כחול לבן שלא העבירו תקציב מימיהם. ראש הממשלה ימשיך לעשות מה שנכון למדינה ולא לפופוליזם של כחול לבן. מוטב שכחול לבן יפסיקו לחרחר ריב שיוביל לבחירות ויתגייסו למאבק המשותף בקורונה".



    1 תגובות

    מיין תגובות