לאחר ערעור המשטרה: ביהמ"ש הרשיע את הנהג שהכשיל בדיקת ינשוף

    בנצי לייזרוביץ No Comments on לאחר ערעור המשטרה: ביהמ"ש הרשיע את הנהג שהכשיל בדיקת ינשוף

    ביהמ"ש השית על הנהג פסילת רישיון למשך 24 חודשים

    משטרת התנועה. אילוסטרציה צילום: דוברות המשטרה
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שבימ"ש העליון דחה את בקשת הערעור של נהג "שהכשיל" את בדיקת השכרות במכשיר הינשוף, הושת עליו פסילה של רישיון הנהיגה למשך 24 חודשים.

    במהלך חודש פברואר 2016 נעצר הנהג במחסום משטרתי לבדיקת שכרות, לאחר 9 ניסיונות בדיקה במכשיר הינשוף לא הצליחו השוטרים לדגום את הנהג בשל חוסר שיתוף פעולה מצדו, על כן נמצא כמי שנוהג בהשפעת אלכוהול מתוקף "סירוב".

    בדיון שהתקיים בינואר 2020 זיכה בימ"ש השלום את הנהג מאשמה ומשטרת ישראל, באמצעות חטיבת התביעות ערערו לבימ"ש מחוזי בחיפה שקיבל את הערעור, והרשיע את הנהג בחודש מרץ האחרון באומרו: "הניסיונות הכושלים לביצוע הבדיקה, לצד אינדיקציות רבות המעידות כי המבקש נהג תחת השפעת אלכוהול, מקימים חזקת השכרות וכי המבקש לא הצליח להפריך את החזקה, ועל כן יש להרשיעו".

    בדיון שהתקיים ביום  שלישי האחרון בבימ"ש העליון אודות ערעור של הנהג, החליט השופט להותיר את גזר הדין על כנו כפי שקבע בימ"ש השלום ודחה את ערעורו. דהיינו, רישיון הנהיגה נפסל ל-24 חודשים ועוד 36 חודשים על תנאי ומאסר על תנאי.

    ממשטרת התנועה נמסר: נמשיך לפעול בהחמרה כלפי נהגים שיסכנו את ציבור משתמשי הדרך, במטרה למצות עימם את הדין עד תום ולהרחיקם מהכבישים.



    0 תגובות