לאחר ההשתלחות המבישה: פרופ' רביד מתפטר מ"מעייני הישועה"

    איתי גדסי No Comments on לאחר ההשתלחות המבישה: פרופ' רביד מתפטר מ"מעייני הישועה"

    לאחר הדברים הקשים שאמר כנגד הציבור החרדי, פרופ' מוטי רביד מנהל בית החולים "מעייני הישועה" בבנ יברק, הגיש את התפטרותו להנהלת בית החולים. ממעייני הישועה נמסר: "מועד עזיבתו ונוהל חפיפה עם מחליפו מסוכם מול הנהלת בית החולים"

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר ההשתלחות הקשה של מנהל ביה"ח "מעייני הישועה" בבני ברק כנגד הציבור החרדי, על רקע מגיפת הקורונה, פרופ' מוטי רביד הגיש את התפטרותו בפני הנהלת בית החולים בתקופה הקריטית בה מאושפזים חולי קורונה רבים במספר מחלקות.

    מבית החולים מעייני הישועה נמסר: "הנהלת בית החולים מעייני הישועה מביעה צער מדבריו בתקשורת בימים האחרונים של פרופ' רביד שבהם השמיע דברים פוגעניים שלא יאמרו כנגד הציבור החרדי בכלל ורבניו בפרט".

    בבית החולים עדכנו כי "בעקבות הדברים הגיש הבוקר פרופ' רביד את התפטרותו בפני הנהלת בית החולים.  לאור התקופה הקשה והמאתגרת בה נמצאת מערכת הבריאות, מועד עזיבתו ונוהל חפיפה עם מחליפו מסוכם מול הנהלת בית החולים".

    עוד נמסר כי "הנהלת בית החולים מודה לפרופ' רביד על תרומתו הרבה להעלאת רמת הרפואה בבית החולים".

    בבית החולים התייחסו לדבריו הקשים של רביד ואמרו, "לגופם של דברים. מיותר לומר כי הדברים שנאמרו ראויים היו שלא יאמרו. והנם ההפך הגמור מעמדת והשקפת בית החולים.
    בית החולים אשר נוסד כבית חולים קהילתי על מנת לתת מענה לצרכים המיוחדים של ציבור שומרי התורה והמצוות וכפוף מאז ועד היום לועד ההלכה שבראשות גדולי התורה שליט"א גאה להמשיך לשרת את הציבור על כל גוניו תוך כדי שמירה על קדושת החיים וערך חיי אדם על פי תורתינו הקדושה כפי שנעשה עד היום".

    בסיום ההודעה נכתב, "בית החולים ימשיך בעבודת הקודש של הצלת חיי אדם מבלי להיגרר אחר שיח פופוליסטי הקיים לצערינו בשעה קשה זו".

     



    0 תגובות