מנהל "מעייני הישועה" נגד החרדים: "התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום"

    צבי טסלר 3 Comment on מנהל "מעייני הישועה" נגד החרדים: "התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום"

    פרופ' מוטי רביד מנהל בי"ח מעייני הישועה בב"ב, השתלח בחריפות כנגד הציבור החרדי על רקע מגיפת הקורונה, "לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים" | סגן השר מקלב תקף את ההשתלחות הקשה, "כיצד יוכל לתת שירות ולרפא חולים מהציבור אותו הוא סולד?"

    פרופ' מוטי רביד במעייני הישועה צילום: Yaakov Naumi/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל בית החולים מעייני הישועה בבני ברק, פרופ' מוטי רביד, התבטא בחריפות כנגד הציבור החרדי בריאיון לכאן, "לא היה עד היום קהל שלם שפורק עול בצורה כזאת והורג אנשים. אני לא מבין מה הקשר בין דת לבין מה שהם עושים. הם התחנכו לקבל הכל ולא לתת כלום במשך שנים" תקף רביד בחריפות חסרת תקדים.

    פרופסור רביד הוסיף כי הוא כבר "לא מודאג". לדבריו, יהיה עוד גל תחלואה. "אני מקווה שהוא לא יהיה גדול מאוד אבל הוא יהיה". עוד הוסיף מנהל מעייני הישועה כי "השאלה כמה אנשים הם ידביקו – זה אחד מהאירועים הפרועים ביותר שהיו במדינת ישראל".

    סגן השר אורי מקלב הגיב על דבריו של פרופ' רביד ואמר, "אדם הרווי שנאה וצביעות, במשך שנים חי ומתפרנס מהציבור אותו הוא כל כך סולד, נמצא במקום שהקימו הציבור החרדי רק כדי לתת, – מוכן בגלל מנעים ידועים להרעיל את הבאר ממנה שתה עשרות שנים".

    "לצערינו, הוא עצמו יודע ומכיר כי רוב הציבור החרדי מקפיד ושומר את הזהירות הנדרשת זאת לצד תרומה גדולה לכלל הציבוריים בארץ בהתנדבות בבתי החולים עצמם והחשיבות שיש לציבור החרדי לחיי אדם" אמר מקלב.

    מקלב תקף את רביד באופן אישי ואמר, "זו אישיות מסוכסכת עם עצמה, מדוע אינו קם והולך? אם כנים דבריו, כיצד יוכל לתת שירות ולרפא חולים מהציבור אותו הוא סולד – עוד יום אחד?".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      להעיף אותו היום.
      רוטשיד אל תהיה נמושה!!!!1

    2. 2

      לא נכון לומר שאנחנו רק לוקחים ולא נותנים.
      הציבור שלנו יודע ועוד איך לתת. והוא נותן בגדול, אז בבקשה לרדת ובעץ.
      לאה