תצוגת תכלית למערכות בריאות מתקדמות: בדיקת קורונה ב-30 שניות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on תצוגת תכלית למערכות בריאות מתקדמות: בדיקת קורונה ב-30 שניות

    המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו ערך תצוגת תכלית לשר הבריאות, על המערכות המתקדמות בישראל להתמודדות במאבק הקורונה, בין המערכות, בדיקת מדדים ללא מגע יד אדם, ואפליקציה לזיהוי חולי קורונה באמצעות קול

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין בחן היום (רביעי) תצוגת טכנולוגיות מיוחדות להתמודדות עם הקורונה. את הטכנולוגיות הציג לשר המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו.

    מדובר בפיתוח של בדיקות המדדים אונליין ללא מגע יד אדם, המערכת המתקדמת תוכל לאתר חשודים כחולי קורונה ולהפנות אותם לחדר מיון מיוחד ללא סיכון הצוות הרפואי בבית החולים ובכלל.

    השר אדלשטיין ביצע גם בדיקת קורונה סופר מהירה באמצעות מטוש. התוצאה התקבלה תוך 30 שניות. למקרה שתהיתם, היא שלילית. כמו כן הוצג לשר רובוט המעניק שירות ובאמצעותו ניתן לפקח על בריאות החולים במחלקות קורונה.

    טכנולוגיות נוספות שהוצגו:

    1. פרחים בקנה – אפליקציה לזיהוי מהיר של חולים באמצעות קול.
    2. נ-אור – בדיקת רוק בייתית, מהירה.
    3. טרה הרץ – בדיקה מהירה מאוד, מבוססת לייזר.
    4. וירון – מכונה לזיהוי מהיר מבוססת פולי-אמינים.
    5. פולינג – בדיקה שמאפשרת לבצע עשרות בדיקות במקביל. מבוססת על איגום מטושים וכימיה מתקדמת.

    שר הבריאות אדלשטיין אמר לאחר הסקירה: "ישראל מוצגת במלוא תפארתה באמצעות הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות בעולם. משרד הבריאות בוחן בימים אלו לעומק כל אחת מהטכנולוגיות, ועוד רבות אחרות, כדי להתמודד עם הקורונה באופן המיטבי. טכנולוגיות אלו יסייעו רבות למערכת הבריאות גם בימים כתיקונם לאחר שנתגבר על הקורונה".

    למרות הכל אמר שר הבריאות, "אבל כל זה לא יעזור אם לא ישמרו על ההנחיות ועל הסגר. אני לא החתול טום ואף אחד לא העכבר ג'רי. אף אחד לא צריך לרדוף אחרי השני. אם כל אחד יקפיד, אני בטוח שגם זמני הסגר יוכלו להתקצר".



    0 תגובות