סקר מנדטים: כמה מפלגה בראשות אייזנקוט תקבל? ומפת הגושים

    איתי גדסי 3 Comment on סקר מנדטים: כמה מפלגה בראשות אייזנקוט תקבל? ומפת הגושים

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט מקבל בין 19 ל-20 מנדטים. המפלגות החרדיות שומרות על כוחן

    אייזנקוט אז כרמטכל עם נתניהו צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע מתיחות שיא בין מפלגת הליכוד לכחול לבן והדיבורים בתוך כחול לבן על פרישה מהממשלה, ועל רקע הסכמי השלום ההיסטוריים ומשבר הקרוונה המתמשך, מתפרסם הערב (שלישי) סקר חדש של "דיירקט פלוס", החושף את תמונת המנדטים בה הליכוד מוביל עם 31 מנדטים, ימינה עומדת על 20 מנדטים.

    ליברמן עולה ל-9 מנדטים. יאיר לפיד מייצב סביב ה-18 מנדטים. המפלגות החרדיות שומרות על כוחן. וכחול לבן מתרסקת ל-7 מנדטים בלבד. נכון לעכשיו 4 מפלגות אינן עוברות את אחוז החסימה, ביניהם הבית היהודי והעבודה.

    מםת הגושים נשארת עם ניצחון ברור לגוש הימין והחרדים, על 67 מנדטים כיום, ועם 65 מנדטים אם תרוץ מפלדה בראשות אייזנקוט וחולדאי.

    בשמאל עדיין בוקב ומבולקה בין המפלגות. אחרי עופר שלח שהודיע על רצונו להתמודד מול לפיד על ראשות המפלגה לפני שבועיים, השבוע הכריז גם חולדאי על כוונתו "להיות שם" כשיהיו בחירות. גם השאלה האם גדי אייזנקוט יקפוץ למים הפוליטיים עדיין מרחפת ולא ברור לאן ועם מי. בסקר מפלדה של חולדאי ואייזנקוט מקבלת 8 מנדטים והיא נוגסת בעיקר מיאיר לפיד.

     

    המדגם נערך על ידי שלמה פילבר וצוריאל שרון באמצעות Direct Polls LTD עבור מהדורה ראשונה, בתאריך ה- 6 באוקטובר 2020, באמצעות מערכת דיגיטלית בשילוב פאנל, בקרב 519 משיבים בוגרים (18+) מקרב כלל האוכלוסייה בישראל. טעות הדגימה הסטטיסטית 4.4%+- בהסתברות של 95%.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שמעניין זה א. שחולדאי ואיזנקוט מקבלים פחות מכחול לבן ב. שרק 53% חושבים שבטח צריך ללפותרה ולא 76% שמי שחושב שצריך לפותרה אז זה בטח ולכן צריך נראה לי לשאול אם כן או לא או שלא יודעים ואיך ש17% חושבים שלא צריך לפותרה זה בטח רק ליכודניקים בדם

    2. 1

      סקר הגיוני . שלא כמו סקרי השקר האחרים שיש להם מגמות.