הנסיך הסעודי תוקף: "הפלסטינים תמיד מהמרים על הצד המפסיד"

    שלמה ריזל No Comments on הנסיך הסעודי תוקף: "הפלסטינים תמיד מהמרים על הצד המפסיד"

    בריאיון ל"אל ערבייה" הנסיך הסעודי בנדר בן סולטאן מאשים את ההנהגה של הרש"פ ששיקרו בכוונה את סעודיה וידעו לנצל את כספה, "הם התרגלו שהם עושים טעויות מולנו ולא משלמים מחיר. הזמנים השתנו"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הזעם הסעודי. לאחר הסכמי השלום ההיסטוריים בין ישראל לאמירויות ובחריין, בהסכמתה השקטה של סעודיה, הנסיך הסעודי בנדר בן סולטאן ששימש כשגריר הממלכה בוושינגטון וראש המודיעין הסעודי במתקפה חריפה על המנהיגים הפלסטינים בריאיון רווי כותרות שישודר מחר באל-ערביה.

    לדבריו, "כל פעם הם באים אלינו לבקש סיוע ועצה. לוקחים את הסיוע ועושים הפוך ממה שהצענו. אנחנו מגנים עליהם מול העולם בזמן שאנחנו יודעים שהם טועים".

    הנסיך תקף את התנהלות ראשי הרש"פ ואמר, "הם התרגלו שהם עושים טעויות מולנו ולא משלמים מחיר. הזמנים השתנו".

    הנסיך הסביר את הנתק בין מדינות ערב וסעודיה בראשם מהפלסטינים, "מי בעלי הברית של הפלסטינים? איראן שאומרת שהדרך לירושלים עוברת בתימן ובלבנון? כולם יודעים איפה הדרך עוברת לירושלים. טורקיה שחמאס מודה לה על עמידתה. ארדואן רק קנה כרטיס טיסה לשגרירות באמירויות אחרי ההסכם".

    הנסיך סקר את ההתנהלות של הפלסטינים לאורך השנים שתמיד תמכו בצירי הרשע, "הפלסטינים תמיד מהמרים על הצד המפסיד ויש לכך מחיר. המופתי בזמנו תמך בהיטלר וזאת הייתה טעות. יאסר ערפאת הלך עם סדאם חוסיין וזה היה דבר מאוד כואב. אפילו סדאם חוסיין הפציץ בסעודיה, אבל ישראל לא עשתה זאת".

    הנסיך בנדר סיפר סיפור מרתק על התנהלות ראשי הפלגים הפלסטינים לנוכח חוסר האמון המוחלט בהם, "ועכשיו סיפור מעשייה נהדר על הסכם הפיוס במכה בין פתח לחמאס ב-2007: הבאנו את אבו מאזן ואת משעל לאותו מלון במכה. עברנו בין הקומות כמו קיסינג'ר בין דמשק לתל אביב. המלך הסעודי עבדאללה אמר להם ללכת לכעבה ולהישבע שם בפני האל שהם יעמדו בהסכם ובסוף אחרי כמה ימים התנערו".



    0 תגובות